ΚΤΙΡΙΟ ΠΑΝΟΡΜΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ & ΙΤΕΑΣ
ΤΗΛ: 210 77.58.660 – Fax: 210 77.50.572 email:gr_politistikos@eydap

Ανακοίνωση Πέμπτη 7/6/2018

Με αφορμή ανακοίνωση παράταξης, η οποία αναφέρεται στο Πολιτιστικό Κέντρο και την διαχείριση των οικονομικών του κατά τη διάρκεια της θητείας προηγούμενων Διοικητικών Συμβουλίων, θέλουμε να ενημερώσουμε τους συναδέλφους, τις συναδέλφισσες και τα μέλη μας για τα παρακάτω:

  1. Τα πεπραγμένα των Διοικητικών Συμβουλίων του Πολιτιστικού Κέντρου και οι εκθέσεις της Ελεγκτικής Επιτροπής, τίθενται στην κρίση των μελών στις εκλογοαπολογιστικές συνελεύσεις. Τα πεπραγμένα των Δ.Σ. των περιόδων 2012-2014 και 2014-2016 εγκρίθηκαν από τις αντίστοιχες Γενικές Συνελεύσεις και σύμφωνα με το καταστατικό του Π.Κ.Ε τα διοικητικά συμβούλια, παρά τις όποιες ενστάσεις διατυπώθηκαν στις Γ.Σ., απαλλάχθηκαν, κατά πλειοψηφία, των ευθυνών τους. Χρήσιμο θα είναι, για το μέλλον, οι όποιες «πληροφορίες» υπάρχουν για την διαχείριση των οικονομικών του ΠΚΕ να διατυπώνονται ανοικτά και κυρίως εγκαίρως ώστε να ερευνώνται και να απαντώνται αμέσως. Ωστόσο επειδή δεν υπάρχει παραγραφή για οικονομικές «υποθέσεις» του παρελθόντος, το σημερινό Δ.Σ. είναι διατεθειμένο να προχωρήσει σε διερεύνηση οποιασδήποτε καταγγελίας κατατεθεί γραπτώς από μέλος του Πολιτιστικού Κέντρου.
  1. Το Δ.Σ. του Π.Κ.Ε. που εκλέχτηκε στις εκλογές του Φεβρουαρίου του 2017, από την πρώτη στιγμή και ομόφωνα αποφάσισε, να γυρίσει σελίδα στο παρελθόν. Θέσπισε αδιαμφισβήτητους κανόνες διαφάνειας και ελέγχου των οικονομικών του. Τον Απρίλιο του 2017, ενέκρινε ομόφωνα κανονισμό οικονομικής διαχείρισης, καθιέρωσε προϋπολογισμό με κωδικούς, προχώρησε σε τρίμηνους και εξάμηνους απολογισμούς, που εγκρίνονται από το ΔΣ και στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση δημοσίευσε και διένειμε 24σέλιδο αναλυτικό ετήσιο απολογισμό ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην τοποθεσία του Πολιτιστικού στο portal της ΕΥΔΑΠ και είναι στην διάθεση όλων, μελών και μη. ο οικονομικός απολογισμός και η έκθεση της Ελεγκτικής επιτροπής, για πρώτη φορά εγκρίθηκαν ομόφωνα στην Γενική Συνέλευση των μελών τον Απρίλιο του 2018. Ως αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής, το 99% των συναλλαγών του διεκπεραιώνονται μέσω τραπεζικών λογαριασμών.
  1. Τα μέλη του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Κέντρου υλοποιήσαμε τα ανωτέρω παραμερίζοντας προσωπικές και παραταξιακές διαφορές. Η εμπειρία μας αυτή μας έδειξε ότι η καλή τήρηση και διαφάνεια των οικονομικών του κάθε φορέα, απαιτεί κυρίως πολιτική βούληση αλλά και τους ανάλογους θεσμούς και διαδικασίες. Ευχόμαστε όλοι οι φορείς να ακολουθήσουν το παράδειγμά μας.

Για το Δ.Σ. του ΠΚΕ

Η Πρόεδρος

Όλγα Τσιμιδάκη

Ο Γ. Γραμματέας

Κώστας Ρίπης

ΣΧΟΛΙΑ

Please enter your comment!
Please enter your name here