Διευκρινήσεις για το άρθρο: «Για την παρέμβαση Μπενίση στο Blue Sky, αλλά στο πιο… αντικειμενικό»

Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να παρεξηγηθεί κάτι που γράφεις. Το πιο πιθανό είναι να φταίει ο συντάκτης και όχι ο αναγνώστης. Δυστυχώς αυτό συνέβη με το χθεσινό μου κείμενο «Για την παρέμβαση Μπενίση στο Blue Sky, αλλά στο πιο… αντικειμενικό».

Από συναδέλφους δεν έγινε κατανοητό το ειρωνικό και χιουμοριστικό του περιεχόμενο (αλλά και καυστικό κατά της διοίκησης) και δικαιολογημένα αισθάνθηκαν να θίγονται, αφού εξέλαβαν ως πραγματικές και όχι ειρωνικές τις αιχμές για την κοινωνική ευαισθησία των συναδέλφων του Περιφερειακού Γραφείο στο οποίο συνέβη το γεγονός.

Η ενημέρωση μου από τους αρμόδιους στο συγκεκριμένο Περιφερειακό γραφείο, όπου συνέβη το γεγονός, είναι η ακόλουθη:

«Οι υπεύθυνοι του Περιφερειακού έκαναν ότι μπορούσαν για να εξυπηρετήσουν την ηλικιωμένη, που αναφέρετε στο άρθρο. Δηλαδή προχώρησαν σε κατά παρέκκλιση διακανονισμό των οφειλών της (26/1/2015) ξεπερνώντας γραφειοκρατικά εμπόδια, αφού η χήρα δεν είχε ακόμη τακτοποιήσει τα κληρονομικά του ακινήτου μετά το θάνατο του συζύγου της και διακανόνισαν την οφειλή σε πολλές δόσεις.

Οι συνάδελφοι βεβαίως και δεν γνώριζαν για τη διακοπή αφού όταν τρεις δόσεις διακανονισμού καταστούν ληξιπρόθεσμες, βγαίνει αυτόματα εντολή διακοπής από το μηχανογραφικό σύστημα και ανατίθεται από το τεχνικό τμήμα για εκτέλεση.  

Στην συγκεκριμένη περίπτωση η πελάτισσα ουδέποτε απευθύνθηκε στο Περιφερειακό για να πάρει παράταση ή να κάνει νέο διακανονισμό, αλλά προτίμησε να τηλεφωνήσει στο τηλεοπτικό κανάλι. Αν είχε επισκεφτεί τα γραφεία της ΕΥΔΑΠ το πρόβλημα θα είχε λυθεί, πριν δημιουργηθεί.

Την επομένη μέρα από την παρέμβαση της ηλικιωμένης στο BLue sky, έγινε αυτό που θα γινόταν αν είχε απευθυνθεί πρώτα στο Περιφερειακό γραφείο της ΕΥΔΑΠ. Δηλ. επανασύνδεση της υδροδότησης και νέος διακανονισμός με την υποβολή δικαιολογητικών που της ζητήθηκε περιλαμβανομένων των εξόδων επανασύνδεσης. Μάλιστα, όπως έμαθα, ή ίδια πήρε τηλέφωνο το κανάλι και ευχαρίστησε την ΕΥΔΑΠ.

Να σημειωθεί ότι από τον πρώτο διακανονισμό που έγινε  στις 26/1/2015 η υδρευομένη δεν προσκόμισε μέχρι σήμερα όπως όφειλε και όπως υποσχέθηκε στην Υπηρεσία του συγκεκριμένου Περιφερειακού κέντρου δικαιολογητικά για την τακτοποίηση του ονόματος στους σημερινούς ιδιοκτήτες προκειμένου να τηρηθούν ακριβώς οι όροι και οι προϋποθέσεις του διακανονισμού.

 Επιπροσθέτως αναφέρεται ότι και μετά την συμφωνία για τον νέο διακανονισμό και την ενημέρωση της να προσκομίσει τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά μέχρι 18/1/2016 δεν εμφανίσθηκε μέχρι σήμερα στο αρμόδιο Περιφερειακό Κέντρο η υδρευομένη ούτε κι ενημέρωσε σχετικά έστω και διά τηλεφώνου.

Θα πρέπει η κοινωνική ευαισθησία που διακρίνει τους υπαλλήλους της ΕΥΔΑΠ να συνοδεύεται από την προθυμία για συνέπεια στην εκπλήρωση των βασικών υποχρεώσεων από μέρους των υδρευομένων . 

Ο Διευθύνων σύμβουλος ενημερώθηκε σχετικά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ουδεμία ευθύνη φέρει η ΕΥΔΑΠ».

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Δώστε το σχόλιό σας
Please enter your name here