Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2 – 7 Οκτωβρίου 2017
Η ΕΥΔΑΠ συμμετέχει για πρώτη φορά και τιμά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών!
Η συμμετοχή μας στον ανανεωμένο θεσμό αποτελεί επιβεβαίωση της δέσμευσής μας απέναντι στους πελάτες μας για ποιοτικότερη εξυπηρέτηση. Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού των λειτουργιών μας και των εορτασμών για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η ΕΥΔΑΠ προσφέρει στους πελάτες της καινούργιες ψηφιακές υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητά τους. Ένα ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, διαθέσιμο 24/7!
Επιπλέον, προχωρά για πρώτη φορά στην παρουσίαση των τομέων πρώτης γραμμής της Εταιρείας, μέσα από ένα ολιγόλεπτο αλλά ιδιαιτέρως βιωματικό βίντεο, επιθυμώντας να ευχαριστήσει όλους τους ανθρώπους της, την κινητήρια δύναμη στο έργο της, για την προσφορά και τη στήριξή τους.
Εξυπηρέτησης Πελατών έχει θεσμοθετηθεί στην Ελλάδα από το 2008 και γιορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως και ταυτοχρόνως, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών στην επιχειρηματική λειτουργία, αλλά και την αναγνώριση της προσπάθειας των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, στο πλαίσιο των υποστηρικτικών δράσεων και των επικοινωνιακών εργαλείων που σχεδίασε για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ανέπτυξε ένα mobile application με τις δράσεις των εταιρειών που συμμετέχουν στον εορτασμό.
Κατεβάστε σήμερα από το play store, το mobile application “eiep” και ενημερωθείτε για τις δράσεις και τις προωθητικές ενέργειες, που διοργανώνουν οι 69 εταιρείες-μέλη του ΕΙΕΠ. Φέτος, γιορτάζουμε όλοι μαζί στις 2-7 Οκτωβρίου, την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών!
Είδα το βίντεο για το πόσο καλή εταιρεία είμαστε και ένα σοκ ομολογώ το έπαθα καθότι τα γνωρίζω τα θέματα όσο μπορώ να τα γνωρίζω ……Ξεκαθαρίζω εξ αρχής οτι οι συνάδελφοι δεν ευθύνονται για της παρόλες τη διοίκησης και δίνουν όντως τον καλύτερο εαυτό τους
Ας γίνω λοιπόν κακός. Ποιο άκυρο βίντεο δεν υπάρχει η τέχνη της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας μπροστά μας, μαγικές εικόνες για μια μαγική εταιρεία που υπάρχει μόνο στο φαντασιακο των δημιουργών……
1 ΠΧ ας υποθέσουμε ότι πάμε random στα χαντάκια θα δούμε την ίδια εικόνα ; τα ΜΑΠ είναι κουλτούρα που δυστυχώς δεν την έχουμε ακόμα και κακώς….. επιμένω το λέω και δημόσια ότι αν οι μηχανικοί ασφαλείας δεν κόψουν κώλους δεν στρώνει το πράμα, και αν αρχίσουν να κόβουν πρώτο το συνδικάτο πρέπει να τους στηρίξει.
2 Το προσωπικό στα περιφερειακά είναι 99% σκλάβοι συν ένας δυο μόνιμοι, , είναι αλήθεια η ψέμα κύριοι ;
3 η πολύ καλή εταιρεία που φαίνεται στο βίντεο εκτιμά τους εργαζόμενους και την εργατική τάξη τόσο ώστε έχει φροντίσει να έχει ενοικιαζόμενους σκλάβους , μπλοκάκια , οκτάμηνα ανακύκλωσης της ανεργίας , και η μεγάλη επιτυχία της προοδευτικής διοίκησης και με τη σύμφωνη γνώμη των εκπροσώπων των εργαζομένων τις ατομικές συμβάσεις παρά τις φιλεργατικές κατά καιρούς κορώνες τους αλήθεια η ψέματα κύριοι ;
4 αυτή η θαυμάσια εταιρεία ειναι έτοιμη να πετάξει στο δρομο 23 οικογένειες για πρώτη φορά απο την ίδρυση της
5 αυτή η εξαίρετη εταιρεία τζογάρει τα κεφάλαια της σε τράπεζες χωνιά με ευκολία 17 έχασε είναι το τελευταίο ποσό που θυμάμαι, αλλά στο να παρέχει ατελώς τζάμπα στην καθομιλουμένη χωρίς πάγια ποσότητα νερού στους μη έχοντες αδυνατεί. Επιλέγει όμως να μοιράσει καμιά 80ρα στους μετόχους και από δω παν και οι άλλοι
6 Αυτή η εξαίρετη εταιρεία έχει καμιά δεκαριά χρόνια και βάλε να κάνει προσλήψεις παρότι προβλέπονται στην συλλογική σύμβαση που την έχουν γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων τους
7 Η εξαίρετη αυτή εταιρεία επίσης στραγγαλίζει το συνδικαλιστικό κίνημα εν μέσω θέρους προκειμένου να το βάλει στο γύψο
8 οι διακοπές είναι στο φουλ άκουσον άκουσον το νερό κόβεται μόλις περάσεις τα 100 ευρώ, οι ειδοποιήσεις είναι για τα μάτια του κόσμου το κοινωνικό τιμολόγιο ειναι για γέλια, το νερο ως κοινωνικό αγαθό είναι για τις διαφημίσεις του CEO και για δημόσιες σχέσεις….
αυτά και δεν θελω αντιρρήσεις γιατί το βίντεο με τις διακοπές τα ΜΑΠ κλπ θα το κάνω και τότε θα πραγματικά γελάσει και ο κάθε πικραμένος αν και το ζητούμενο δεν είναι να γελάσουμε αλλα να μην αφήνουμε τον κόσμο να διψάει.
ΥΓ η εταιρεία που ανέλαβε να κάνει το συγκεκριμένο βίντεο έκανε εκπληκτική δουλειά αν σκεφτείς ότι παρουσιάζει μια μαγική εικόνα αξίζει και το τελευταίο ευρώ που πληρώθηκε.