Τρίτη, 5 Αυγούστου, 2025
ΣYΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ • ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΥΔΑΠ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:

Σχόλιο της Γραμματείας του ΣΕΚΕΣ για το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη Διεύθυνση Πληροφορικής και Τεχνολογίας.

Έφτασε με “καθυστέρηση” πολλών ημερών, και μετά τη σχετική ανακοίνωση του ΣΕΚΕΣ 7/2015 (Όποιος βιάζεται σκοντάφτει (στην δικαιοσύνη), στους λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας συναδέλφων, το παρακάτω email.

Από: Δ/ΝΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ <gr_d_plhrofor@eydap.gr>
Ημερομηνία: 4 Μαρτίου 2015 – 11:17 π.μ.
Θέμα: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ E_MAIL ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ
Προς:

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι στις 24 Φεβρουαρίου 2015, στα πλαίσια της  μετάπτωσης από την παλιά εφαρμογή του μισθολογίου στη σύγχρονη ολοκληρωμένη πλατφόρμα SAP B1, εστάλησαν, από ανθρώπινο λάθος, στο εταιρικό σας email μηνύματα τα οποία δεν σας αφορούσαν.  

Σας παρακαλούμε, αν δεν το έχετε ήδη κάνει, να διαγράψετε τα μηνύματα με τα συνημμένα τους άμεσα από τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή καθώς και από οποιοδήποτε άλλο μέσο τυχόν τα έχετε προωθήσει.  Όπως γνωρίζετε η πολιτική της Εταιρείας μας προβλέπει μέσω υποσημείωσης η οποία αναγράφεται στο τέλος των εταιρικών μηνυμάτων “Γνωστοποίηση – Δήλωση“ (¨Confidentiality WarningDisclaimer) την υποχρέωση σας να προβαίνετε στην άμεση διαγραφή μηνυμάτων που δε σας αφορούν και έχετε λάβει κατά λάθος, αφού η με οποιονδήποτε τρόπο χρήση αυτών των πληροφοριών γεννά έννομες συνέπειες στους παραβάτες.

Η Διεύθυνση Πληροφορικής, προέβη ήδη στην άμεση ανάκληση όλων των εκ λάθους απεσταλμένων μηνυμάτων, χωρίς να παρέμβει στους υπολογιστές των παραληπτών, προκειμένου να διασφαλιστεί τόσο  η υποχρέωση της Εταιρείας στη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων όσο και η διαφύλαξη των ακούσιων παραληπτών. 

Ζητούμε συγνώμη για την τυχόν αναστάτωση που προκλήθηκε.

 Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών & Ελέγχου

Διεύθυνση Πληροφορικής

& Τεχνολογίας

Διεύθυνση Οικονομικού Προγραμματισμού & Ελέγχου

 Εκτός της προσπάθειας που κάνουν οι υπογράφοντες να μετατοπίσουν την ευθύνη, για τη προώθηση στο διαδίκτυο, στους λήπτες «των κατά ανθρώπινο λάθος» σταλμένων μηνυμάτων και να ζητήσουν συγγνώμη χαρακτηρίζοντας το πρόβλημα “αναστάτωση”,  δεν απάντησαν σε κανένα από τα ουσιαστικά ερωτήματα:

1.      Ποιος έκανε την παραγγελία της «Νέας Εφαρμογής Μισθολογίου»; Ποια αναγκαιότητα κατέστησε την προηγούμενη εφαρμογή ανεπαρκή; Τι νέο ή περισσότερο απαιτείτο που η «παλιά» εφαρμογή δεν μπορούσε να καλύψει;

2.      Ποιος παρέλαβε τη Νέα Εφαρμογή χωρίς αυτή, όπως εμπράκτως αποδείχτηκε, να λειτουργεί ορθά; Γιατί τόση βιασύνη να παραληφθεί;

3.      Πότε, γιατί, και με τίνος εντολή, πληρώθηκε η παραγγελία αφού δεν λειτουργούσε ορθά;

4.      Ποιες οικονομικές ρήτρες προβλέπονται και θα ενεργοποιηθούν προς την ανάδοχο του έργου;

5.      Ποιος ανέλαβε την ευθύνη για τη μαζική αποστολή προσωπικών δεδομένων σε λανθασμένες διευθύνσεις στο διαδίκτυο;

6.      Ποιος έδωσε εντολή να διαγραφούν από τους λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας υπαλλήλων e-mails που είχαν ήδη παραλάβει; Ποιος ελέγχει και διασφαλίζει το αδιάβλητο των εταιρικών επικοινωνιών; Με ποια πρωτόκολλα και ποιες διαδικασίες;

Συνεχίζουμε να αναμένουμε από τη διοίκηση την ανάληψη και τον καταλογισμό ευθυνών πειθαρχικών, αστικών, ποινικών και διοικητικών, καθώς και τη γνωστοποίηση των διαδικασιών πρόνοιας, που έχουν καθοριστεί για την αποφυγή τέτοιων συμβάντων αλλά και των διαδικασιών που ενεργοποιούνται για την αντιμετώπισή τους.

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ του ΣΕΚΕΣ για Δημόσια ΕΥΔΑΠ

Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων τους

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ