Και η ασφάλεια του Εργάτη Κύριε;
(ΜΑΠ ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ ΡΑΠΤΙΚΗ)
Μπορεί η πολύφερνη νύφη της αττικής την τελευταία πενταετία να πετάει στους χρηματιστηριακούς κύκλους, άλλα ένας προσεκτικός παρατηρητης ταξικά σκεπτόμενος θα μπορούσε καλόπιστα να αναρωτηθεί όπως αναρωτιόταν τα παιδάκια σε διαφήμιση πολιτικού φορέα
και η ασφάλεια του Εργάτη Κύριε;
Θα αναρωτηθεί κάποιος παρατηρώντας τις αναρτήσεις προμηθειών στην διαύγεια πως είναι δυνατόν μέσα στις τόσες Αναθέσεις έργων /προμηθειών/υπηρεσιών και μελετών 332 από το 2014 και δώθε για την ακρίβεια,
πως και δεν έχει εκπονηθεί μια ρημαδοπρομήθεια ώστε να πάρει το προσωπικό φόρμες άρβυλα επιγονατίδες και εμπάση περιπτώση ότι χρειάζεται για επιτελέσει το έργο του, ίσως στις ποιο δύσκολες αντικειμενικά συνθήκες εργασίας,
είναι τόσο δύσκολο άραγε στην ΕΥΔΑΠ των μερισμάτων και του Paulson;
Ειδικά την τελευταία τετραετία και λόγω των συνταξιοδοτήσεων και λόγω της γήρανσης,
και κυρίως λόγω της εντατικοποίησης της εργασίας που έχει φτάσει το προσωπικό στα όρια του
Ένας γενικός δεν σκέφτηκε να ασχοληθεί με το θέμα ένας να δώσει μια λύση κανείς
μη μου τους κύκλους ταρατε οι γενικοί μας όταν αφορά θέματα προσωπικού
Απαντήσεις παρά τις οχλήσεις που κάνουμε όποτε μας δίνεται η δυνατότητα δεν παίρνουμε πέρα από αοριστολογίες
είμαστε αναγκασμένοι να πάμε σε υποθετικά σενάρια
Φανταστικό σενάριο λοιπόν
Πιθανολογώ ότι οι γενικοί μας είναι λάτρεις της ιστορίας της πάλαι ποτέ κραταιάς ολυμπιακής του Ωνάση
μπορεί κατά τον διευθύνων και λαμπρών στελεχών μας που στο πνεύμα της εταιρικής κουλτούρας και του trendy αυτοκόλλητου στα νέα οχήματα που τα μισά είναι αραγμένα λόγω έλλειψης προσωπικού , να έχουν απευθυνθεί στον πρώτο σχεδιαστή των στολών της Ολυμπιακής, που ήταν ο Jean Dessès (ή Γιάννης Ντεσσές, όπως ήταν το ελληνικό του όνομα) από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, ο οποίος υπήρξε από τους σημαντικότερους σχεδιαστές μόδας των δεκαετιών 1940-1960. Ο «Βασιλιάς της Μουσελίνας», όπως ονομάστηκε στην πορεία της καριέρας του ,
αλλά επειδή ο μόδιστρος μας άφησε χρόνους έπρεπε να υπερπηδήσουμε αυτό το εμπόδιο θα σκέφτηκαν οι επαΐοντες
και απευθύνθηκαν στον Pierre Cardin που έμελλε να είναι και ο πιο δημιουργικός σχεδιαστής από όσους προηγήθηκαν και ακολούθησαν, αφού πέρα από το μίνι φόρεμα με κάπα που πρότεινε αρχικά, ακολούθησαν διάφορες παραλλαγές, πάντα με έμφαση στο μίνι και στην space age, που είχε αρχίσει τότε να γίνεται trend.
Τελικώς δεν γνωρίζω αν οι φόρμες και τα υποδήματα των εργατών θα είναι trendy η από μουσελίνα κλπ αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι ότι κάποιος θα πρέπει να κάνει κάτι και κάποιοι θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις για την ολιγωρία τους