Όλοι οι εργαζόμενοι στις Βάρδιες της Διεύθυνσης Δικτύου Ύδρευσης (ΔΔΥ) περιμένουν με αγωνία τα tablet που προμηθεύτηκε η εταιρεία. Δεν ξέρουμε τι περιέχουν τα tablet,τι λογισμικό και τι προγράμματα τρέχουν και τελικά σε τι θα διευκολύνουν στη πιο γρήγορη,αποτελεσματική και ποιοτική επισκευή του δικτύου.
Δεν ξέρουμε καν ποιος είχε αυτή τη φαεινή ιδέα. Θέλουμε να πληροφορήσουμε όλους όσους πήραν τη συγκεκριμένη απόφαση, ότι για τη γρήγορη και ποιοτική αποκατάσταση βλαβών, απαιτούνται βασικά εργαλεία που αυτή τη στιγμή δεν διατίθενται από τις υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ.
Εργαλεία όπως κασμάδες, φτυάρια, αμιαντοκόφτες, κλειδιά γερμανικά και πολύγωνα, λάμες πριονιού που να κόβουν, καστάνιες, καρυδάκια, αερόκλειδα, καβούρια, τσιμπίδες,σφυριά, γεννήτριες ρεύματος κλπ.
Δεν μπορεί η προμήθεια των απαραίτητων εργαλείων να είναι στη πρωτοβουλία του κάθε συναδέλφου και αντικείμενο διαπραγμάτευσης για το πόσες υπερωρίες να μπουν, για τη κάλυψη του. Δεν μπορεί να είναι αντικείμενο προμήθειας από το “μικρό ταμείο”.
Απαιτούνται φόρμες, παπούτσια,γάντια και τα υπόλοιπα Μέσα Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ), απαραίτητα για την ασφάλεια των εργαζομένων. Κάτι που όπως αποδεικνύεται από τη διοίκηση της ΕΥΔΑΠ θεωρείται περιττό κόστος.
Κυρίως όμως απαιτείται οργάνωση και συζήτηση με τους εργαζόμενους που καθημερινά δίνουν τη μάχη, ώστε οι πολίτες του λεκανοπεδίου να έχουν πάντα ποιοτικές και ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στις υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης.
Απαιτείται καθιέρωση πρωτοκόλλου τρόπου επισκευής βλαβών και υλικών που απαιτούνται, από το να επαφίεται στην εφευρετικότητα και στη πατέντα του κάθε συναδέλφου και κυρίως του κάθε ανεξέλεγκτου εργολάβου και στη διαθεσιμότητα των
Τόσα χρόνια διοίκησης από τους ίδιους ούτε αυτό δε κατάφεραν. Προκαλεί εντύπωση αυτή η πολιτική της διοίκησης της ΕΥΔΑΠ να πραγματοποιεί πρόχειρους διαγωνισμούς επι παντός επιστητού και αμφισβητούμενες για την αναγκαιότητα τους προμήθειες κωφεύοντας στα απαραίτητα.
Αλήθεια θεωρεί η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ ότι οι συνεχείς καθημερινές ανακαινίσεις γραφείων, για παράδειγμα είναι πιο αναγκαίες από όσα προναφέρθηκαν;
Αλήθεια, ο νεοφιλεύθερος όπως δηλώνει ο κ. Βαρθολομαίος δεν αντιλαμβάνεται ότι για να τιμολογεί ένα προϊόν πρέπει να υπάρχει διαθέσιμο στο καταναλωτή;
Είναι προφανές ότι δεν διαφωνώ με κάθε τι από την τεχνολογία που διευκολύνει τη καλύτερη οργάνωση της δουλειάς, την γρήγορη αποτύπωση, τη διευκόλυνση στη γρήγορη παραγγελία υλικών διαμέτρων σχεδίων κλπ. Με τη προϋπόθεση ότι γίνεται ενταγμένο σε ένα σχέδιο ανασυγκρότησης της εταιρείας σε Δημόσια και Κοινωφελή, τη στιγμή που το έχει ζητήσει η ΕΥΔΑΠ και όχι ο προμηθευτής της. Και δεν μπορεί να είναι και αυτή η παραγγελία ενταγμένη σε αυτό το στόχο, τη στιγμή που η ΕΥΔΑΠ στερείται βασικών εργαλείων που έχουν ανακαλυφθεί μαζί με το τροχό.
Προφανώς θέμα κόστους δεν υπάρχει, αλλά αν υπάρχει μπορεί άνετα να καλυφθεί με ένα απλό έλεγχο από τις άδειες Πάπυρου που πληρώνει η ΕΥΔΑΠ ακόμα συνταξιούχων συναδέλφων από το 2009.