Μέχρι τώρα, η εξυπηρέτηση για οτιδήποτε αφορούσε την ΕΥΔΑΠ γινόταν είτε μέσω των κέντρων εξυπηρέτησης πελατών, είτε μέσω του 1022. Από σήμερα, η εξυπηρέτηση περνάει στην επόμενη μέρα, με τη νέα εφαρμογή EydApp! Η νέα εφαρμογή για κινητά και tablet, δίνει άμεση και γρήγορη πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ, αλλά και σε άλλες εφαρμογές, οποιαδήποτε ώρα, από οποιοδήποτε μέρος.
Για παράδειγμα, τώρα υπάρχει η δυνατότητα, να δεις την ανάλυση του λογαριασμού, τη λήξη προθεσμίας πληρωμής, καθώς και προηγούμενες οφειλές, όποτε και απ’ όπου κι αν βρίσκεσαι. Επιπλέον, μπορείς να εξοφλήσεις το λογαριασμό σου εύκολα και γρήγορα, χωρίς να περιμένεις στις ουρές!
Άλλη μία δυνατότητα είναι η αναφορά βλάβης. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βγάλεις μια φωτογραφία του προβλήματος, να δηλώσεις τοποθεσία μέσω του χάρτη, να στείλεις το αίτημα και αυτό ήταν.
Τέλος, μπορείς πολύ εύκολα να ενημερωθείς για προγραμματισμένες διακοπές και πότε αυτές θα αποκατασταθούν, να βρεις τα πλησιέστερα σημεία πληρωμής αλλά και να επικοινωνήσεις με την ΕΥΔΑΠ.