Το ΣΕΚΕΣ έγκαιρα με επιστολή κάλεσε και ενημέρωσε την ομοσπονδία αλλά και το σύλλογο προσωπικού αλλά απάντηση ακόμα δεν έχουμε λάβει. Αύριο συμμετέχουμε στην προσπάθεια διεύρυνσης ενός μετώπου που αφορά 40.000 εργαζόμενους. Είναι αναγκαιότητα να συντονιστούμε. Εμείς θα συμβάλουμε σε όποια πρωτοβουλία κινείτε προς αυτή την κατεύθυνση.
Καλούμε όσους συναδέλφους έχουν την δυνατότητα να παρευρεθούν στην κινητοποίηση στο χρηματιστήριο Αθηνών.
Ακολουθεί το κάλεσμα
ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ – ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΘ
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΕΜΠΤΗ 25 ΓΕΝΑΡΗ, 12 μες ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΑΣ (Λ. Αθηνών 110)
Την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), προχωράει σε 24ωρη απεργία στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και στάση εργασίας από τις 11πμ έως τις 3μμ για τα λιμάνια του Πειραιά, και όλης της χώρας.
Την ίδια μέρα προγραμματίζει συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι έξω από το χρηματιστήριο Αθήνας, λεωφόρος Αθηνών 110.
Η κυβέρνηση, μετέφερε την συνέλευση μετόχων του ΟΛΘ στην Αθήνα αντί της Θεσσαλονίκης, για να μπορέσει να πάρει ανενόχλητη την απόφαση για την μεταβίβαση των μετόχων στον νέο ιδιοκτήτη.
Στις 15 Γενάρη η κυβέρνηση ψήφισε το πολυνομοσχέδιο για τα προαπαιτούμενα για την Τρίτη αξιολόγηση. Πέρα από το χτύπημα των σωματείων και του δικαιώματος στην απεργία το πολυνομοσχέδιο νομοθέτησε την ένταξη όλων των ΔΕΚΟ στο Υπερταμείο και το ξεπούλημά τους το αργότερο μέχρι την ολοκλήρωση της τέταρτης αξιολόγησης τον ερχόμενο Αύγουστο.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη λεηλασία στα δημόσια αγαθά που έχει τολμήσει οποιαδήποτε κυβέρνηση μέχρι τώρα. Με πρόσχημα ότι «δεν θα είναι ξεπούλημα, αλλά αξιοποίηση» η κυβέρνηση προχωράει στο να ξεπουλήσει τους επόμενους 7 μήνες, με διαδικασίες fast track όσα δεν έχουν καταφέρει οι κυβερνήσεις τα προηγούμενα 7 χρόνια. Την ΔΕΣΦΑ, την ΕΕΣΤΥ, την ΔΕΗ, την ΕΥΔΑΠ, την ΕΥΑΘ, τις αστικές συγκοινωνίες, την Εγνατία Οδό κλπ.
Στον ΟΛΘ προχωράνε το ξεπούλημα στον Σαββίδη, (αυτόν που απειλεί να κλείσει την ΣΕΚΑΠ και να πετάξει στον δρόμο 200 εργαζόμενους) καταστρατηγώντας όλες τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους. Στις αστικές συγκοινωνίες η διοίκηση του ΟΑΣΑ ανακοίνωσε την πρόθεσή της να περικόψει όλες τις μη μισθολογικές παροχές προς τους εργαζόμενους (τροφεία, οδοιπορικά κλπ) παρά το ότι έχουν υπογραφεί με σύμβαση πριν λίγους μήνες.
Προφανώς θέλουν να μειώσουν το κόστος των εργαζόμενων, για να κάνουν θελκτικές για τους επενδυτές τις συγκοινωνίες της Αθήνας. Μέσα στον Φλεβάρη επιδιώκουν να ξεπουλήσουν την συντήρηση του ΟΣΕ (ΕΕΣΤΥ), παρόλο που δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από το θανατηφόρο ατύχημα στο Άδενδρο με τρείς νεκρούς εξαιτίας της ελλείπεις συντήρησης.
Αν περάσουν οι ιδιωτικοποιήσεις που προγραμματίζει η κυβέρνηση, εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι θα χάσουν τον πρόσβαση τους σε κοινωνικά αγαθά που είναι απόλυτα απαραίτητα για να ζήσουν. Το Νερό, το ρεύμα, τις μεταφορές κλπ.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ