Σε υλοποίηση του πλάνου για την διακοπή παροχής νερού σε 30.000 οφειλέτες φαίνεται πως προχωρά η διοίκηση της ΕΥΑΘ, λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση των οικονομικών στοιχείων της εταιρείας για το 2015.
Σύμφωνα με τον ξεχασμένο στη θέση του Πρόεδρο της ΕΥΑΘ κ. Παπαδάκη οι απλήρωτοι λογαριασμοί αγγίζουν τα 35 εκατομμύρια. Ανάμεσα στους οφειλέτες υπάρχουν ιδιώτες, Δήμοι αλλά και αθλητικές εγκαταστάσεις.
Σύμφωνα όμως με εργαζόμενους στην εταιρεία η διοίκηση έχει κάνει την επιλογή να διακόπτει την παροχή νερού στους ιδιώτες, στους πολίτες δηλαδή, οι οποίοι οφείλουν λόγων οικονομικών δυσκολιών λιγότερα από 200 ευρώ. Όπως σημειώνουν εργαζόμενοι της ΕΥΑΘ η διοίκηση γνωρίζει την ανάγκη παροχής νερού σε ένα οικογενειακό σπίτι, και έτσι επιλέγει εκβιαστικά την άμεση διακοπή, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση του οφειλέτη. Δεν κάνει όμως το ίδιο με μεγάλους Δήμους και μεγάλες αθλητικές εγκαταστάσεις της πόλης.
Μιλώντας στο stokokkino.gr η κυρία Μαρία, κάτοικος της δυτικής Θεσσαλονίκης, περιέγραψε το πώς ένα πρωί η εταιρεία παροχής ύδρευσης της διέκοψε την παροχή. Η κ. Μαρία η οποία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, και με δυσκολία καλύπτει τις βασικές της ανάγκες, για δύο χρόνια δεν πλήρωσε τον λογαριασμό της ΕΥΑΘ, με αποτέλεσμα να συσσωρευτεί το οφειλόμενο ποσό των 200 ευρώ.
Όπως μας λέει, «Δεν πλήρωνα τόσο καιρό λόγω οικονομικής δυσχέρειας. Πριν δύο περίπου μήνες πήγα στην υπηρεσία για να πληρώσω ένα ποσό έναντι και μου είπαν ότι δεν είναι δυνατό. Στη συνέχεια δεν υπήρξε καμία επικοινωνία της εταιρείας με εμένα πριν κοπεί το νερό, μπήκαν στην οικοδομή ενώ βρισκόμουν σπίτι μου, χωρίς να χτυπήσουν το δικό μου κουδούνι ή να με ενημερώσουν, και έκοψαν την παροχή νερού».
Για να υπάρξει υδρόμετρο και παροχή νερού η κ. Μαρία προχώρησε σε διακανονισμό με το ταμείο της εταιρείας στο δυτικό κέντρο, όπου όπως μας λέει υπήρχε και άλλος κόσμος με το ίδιο πρόβλημα. «Όταν διαμαρτυρήθηκα στους υπαλλήλους για την συμπεριφορά της εταιρείας ο φύλακας του χώρου κινήθηκε φωνάζοντας προς το μέρος μου και δεν έφυγε από πίσω μου, παρά μόνο όταν βγήκα από το κατάστημα των ταμείων».
Μια μέρα μετά την προκαταβολή των 50 ευρώ η σύνδεση αποκαταστάθηκε, ενώ όπως σχολιάζει η κάτοικος της δυτικής Θεσσαλονίκης, «εννοείται ότι κάτω από την ειδοποίηση διακοπής δεν αφήσαν ούτε το όνομα του τεχνικού ή το όνομα της εργολάβου ιδιωτικής εταιρείας».
ΠΗΓΗ: stokokkino.gr