Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026
ΣYΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ • ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΥΔΑΠ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Πρόσκληση συμμετοχής συναδέλφων σε αγώνα ποδοσφαίρου

0
271

Μετά την μεγάλη περσινή επιτυχία του τοπικού ντέρμπι με αντιπάλους τον Τομέα Πειραιά (Κίτρινη Θύελλα) και του υποτομέα Ασπροπύργου (Κόκκινοι Μπροστόβαροι ) φέτος διοργανώνετε νέο ποδοσφαιρικό γεγονός που θα συζητιέται για πολλά χρόνια στους χώρους της ΕΥΔΑΠ

Ο αγώνας φυσικά θα είναι ψυχαγωγικού χαρακτήρα και θα παίξουν όλοι από λίγο έως πολύ αναλόγως με τα κουράγια τους. Ώρα λοιπόν για ξέσπασμα.

Παρακαλούνται οι γιατροί εργασίας να παραβρίσκονται με τα οξυγόνα παραμάσχαλα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αρχίσουν προπονήσεις στα χαντάκια στα υδρονομεία τρέχοντας γύρω γύρω από τα γραφεία για τους διοικητικούς , ώστε να βρεθούμε σε μια ικανοποιητική φυσική κατάσταση

Θα ακολουθήσει στις παρακείμενες ταβέρνες η τόνωση των μαχόμενων Νιάτων της ΕΥΔΑΠ

Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στον συνάδελφο Ευθυμίου Γεώργιο

Τηλέφωνο επικοινωνίας 6978885822

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ