Κυριακή, 25 Αυγούστου, 2024

Υπέρβαση και προβληματισμός

Φυσικά το τέλος αυτής της κρίσης μπορεί να λήγει με επιτυχία για την ΕΥΔΑΠ όμως τώρα αρχίζει η αποτίμηση του αποτελέσματος και η αυτοκριτική που θα πρέπει να γίνει σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας.

τoυ Γιώργου Τζοβάνη, Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΡΕ, Υποτομέας Ασπροπύργου


Μετά από 3 βδομάδες σκληρού αγώνα με τις βλάβες στις υποδομές ύδρευσης που προκάλεσαν τα πλημμυρικά συμβάντα της 15-11-2017 η κατάσταση στη Δυτική Αττική βαίνει προς εκτόνωση. Φυσικά το τέλος αυτής της κρίσης μπορεί να λήγει με επιτυχία για την ΕΥΔΑΠ όμως τώρα αρχίζει η αποτίμηση του αποτελέσματος και η αυτοκριτική που θα πρέπει να γίνει σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας.

Με την έναρξη της θλιβερής αυτής ακραίας κατάστασης ενεργοποιήθηκαν οι λιγοστές δυνάμεις του Υποτομέα Ασπροπύργου μαζί με την αρωγή της Υπηρεσίας αυτοκατασκευών και έπεσαν με τα μούτρα στην αποτίμηση αρχικώς και στην αποκατάσταση των ζημιών εν συνέχεια που ήταν ατελείωτες…

Η Διεύθυνση με την συμπαράσταση του Τομέα Πειραιά υποστήριξαν όσο μπορούσαν και αυτοί με την σειρά τους τον άνισο αυτό αγώνα και σταδιακά μετά την τρίτη ημέρα επανερχόταν η υδροδότηση στην πόλη της Νέας Περάμου.

Αναμενόμενο ήταν όσο περνούσαν οι ημέρες τα γενικά προβλήματα – χαμένοι αγωγοί, διαρροές μεγάλου μήκους – να ξεπερνιόντουσαν και στην θέση τους έρχονταν πλειάδες προβλήματα τοπικού χαρακτήρα όπως βουλώματα σε παροχές, χαμένα ρολόγια που σταδιακά ομαλοποιούνται ακόμα και σήμερα. Ταυτόχρονα έσπευσε σε βοήθεια και ο τομέας αποχέτευσης με βυτία που βοηθούσαν στην άντληση υδάτων σε πλημμυρισμένα ακίνητα και ιδιοκτησίες.

Κάνοντας μια πρώτη αυτοκριτική θα έλεγα πως γενικώς πήγαμε καλά. ¨Όμως αν ξεκινήσουμε να αναλύουμε την κατάσταση θα δούμε πολλές στρεβλώσεις σε βάθος και χρόνων ακόμα, που θα πρέπει να μας προβληματίσουν καθώς τώρα ανταπεξήλθαμε…, την επόμενη φορά δεν το γνωρίζω…

Το προσωπικό δούλευε επί δεκαημέρου ένα εξαντλητικό ωράριο χωρίς τέλος… πολλές φορές και 18 ωρών την ημέρα. Το τεχνικό του Υποτομέα με 3 εργατοτεχνίτες και 2 οκτάμηνα καλείται να αντιμετωπίσει μία έκταση από την λίμνη Κουμουνδούρου ως τα Μέγαρα. Με 6 υδρονομείς έχει επιφορτιστεί την λειτουργία σε 24ώρη βάρδια της ομαλής υδροδότησης της Δυτικής Αττικής,

Το δίκτυο αυτό πρώην Δημοτικό… με λίγες παρεμβάσεις , και πολλές που αναμένονται… με χαρακτηριστικά εκτός προδιαγραφών ΕΥΔΑΠ, όπως αγωγοί που τρέχουν μέσα σε ρέματα, εντός ιδιοκτησιών ακόμα και κάτω από σπίτια είναι δύσκολο ακόμα και να καταγραφούν πόσο μάλλον να συντηρηθούν … Σκεφτείτε πως και τα υπόλοιπα δίκτυα που είναι προς παραλαβή (Μαγούλα, Μάνδρα ,Μέγαρα, Αγ. Παντελεήμονας Περάμου, Σαλαμίνα) την ίδια λογική λειτουργίας και φιλοσοφίας ακολουθούν. Θα τα καταφέρουμε; Ως πότε; Με ποιο προσωπικό;

Η εταιρεία θέλει να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της , θέλει να επεκταθεί εντός Αττικής που είναι και μέσα στα πόδια της αντί να τρέχει στα νησιά… Με τι προσωπικό; με τι υποδομές; Για τον υποτομέα της πρώτης γραμμής τα είπα.

Τα περιφερειακά της Ελευσίνας και της Σαλαμίνας στελεχώνονται μόνο από ενοικιαζόμενους εκτός των περιφερειαρχών… Η πλησιέστερη νόμιμη αποθήκη υλικών ΕΥΔΑΠ βρίσκεται στο Μενίδι (απόσταση από Νέα Πέραμο κάπου 45-50 χιλιόμετρα) και η πρόχειρη …του υποτομέα για τα βασικά χωρίς φυσικά αποθηκάριο…

Για υποδομή ας μην μιλήσω. Ο Υποτομέας και το περιφερειακό σε ενοικιαζόμενο κτίριο … μακριά από προαστιακό και με προβλήματα μετακίνησης.. Δεξαμενές ξέφραγα αμπέλια , πιεσοθραυστικές βάνες στο έλεος και την βούληση του κάθε περαστικού…

Για την αποχέτευση που θέλουμε να επεκτείνουμε και πληρώνουμε πρόστιμα… σε κάθε πρόβλημα που θα παρουσιαστεί θα πρέπει να φύγει βυτίο από το Ρέντη… Καληνύχτα… Συζητάμε για ανάπτυξη και σήμερα δεν υπάρχει μασόνι 150άρι ούτε για δείγμα… Τα περισσότερα χαντάκια ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί με πίσσα…

Συνοψίζοντας θα πρέπει να υπάρξει άμεσα ένας σχεδιασμός που να περιλαμβάνει αναβάθμιση της παρουσίας της ΕΥΔΑΠ στην Δυτική Αττική και με προσωπικό και με υλικοτεχνική υποδομή ώστε το κοινωνικό αγαθό να είναι σε επάρκεια και ποιότητα που να αντανακλά πλήρως το εταιρικό προφίλ της πιο κερδοφόρας εταιρείας στην Ελλάδα.

Δεν προβλέπεται το μοναδικό υπηρεσιακό αυτοκίνητο του υδρονομείου Ασπροπύργου να είναι ένα C1 citroen όταν το μεγαλύτερο μέρος των δρόμων του υποτομέα είναι καρόδρομοι… Δεν νοείται αναπτυξιακό πλάνο να μην μπορεί να ξεκινήσει γιατί δεν έχουν ξεμπλοκάρει οι προμήθειες.

Υ.Γ Θα ενημερώσω τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ… αυτούς που «πόσταραν» φωτογραφίες… ξέρουν πού…, που έχουν πληρωθεί τις κανονικές τους άδειες…, ή που θα επέστρεφαν τα 15χίλιαρα που έχουν πάρει…, που είναι σε απαλλαγές ή μόνιμες συνδικαλιστικές άδειες… πως η Μάνδρα και η Ν. Πέραμος δεν είναι στα γραφεία των φωτογραφιών με τους παράγοντες αλλά στο πεδίο που δίνει μάχη το προσωπικό που υποτίθεται πως εκπροσωπούν. Η επίσημη ΟΜΕ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ (ΕΣΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ Της ΟΜΕ)…

Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων τους

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ