Την αλιεύσαμε στο facebook και την αναδημοσιεύουμε, την ανάρτηση συμπολίτης μας που “αποθεώνει” τους εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν αποδεικνύοντας ότι πραγματικά Δημόσια ΕΥΔΑΠ στην υπηρεσία της κοινωνίας μπορεί να υπάρξει με επένδυση στο προσωπικό της
Takis Pramantiotis
55 λεπτά ·
Ένας καλός λόγος για τους εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ.
Χτες, παράλληλα με τη γρίπη που με ταλαιπωρεί και σύμφωνα με τον πρώτο νόμο του Murphy, μου έκατσε και σοβαρό πρόβλημα με την αποχέτευση του σπιτιού. Μετά από 2 «επισκέψεις» ιδιωτικού συνεργείου αποφράξεων (μικρό/μεγάλο μηχάνημα) χωρίς επισκευή της βλάβης, αποφάνθηκαν ότι το πρόβλημα είναι στη σύνδεση της οικιακής αποχέτευσης με το δίκτυο και ότι πρέπει να καλέσω την ΕΥΔΑΠ για να σκάψει!!! Ύφος καθηγητή και κόστος «επίσκεψης» και «διάγνωσης» 70 €.
Ώρα 10.30 το βράδυ και σχετικός πανικός.
Τηλέφωνο στο 24-ωρο τηλέφωνο της ΕΥΔΑΠ, με την ελπίδα να έλθουν το πρωί. Ήλθαν σε 1 ώρα, ευγενικοί και με καλαμπούρια. Είδαν το ένα φρεάτιο, το πάλεψαν με ένα μηχάνημα, ήθελαν να δουν και το άλλο, αλλά το είχα καλύψει με 2 τόνους ξύλα. Μου είπαν «βγάλε τα ξύλα και πάρε μας στο τηλέφωνο της υπηρεσίας το πρωί να έλθουμε, θα το έχω σημειώσει».
10 το πρωί έχω απελευθερώσει το φρεάτιο και τηλεφωνώ. Πράγματι ο βραδυνός είχε κάνει σημείωση!!! Αυτή τη φορά ήλθαν σε μισή ώρα. Πάλι ευγενικοί και καλοδιάθετοι. Αφού τα είδαν όλα και κατάλαβαν ότι η βλάβη δεν ήταν στην ένωση με το δίκτυο αλλά μέσα στο οικιακό φρεάτιο, κατέβηκε στο φρεάτιο του σπιτιού ένας 60ρης υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ, έκανε την απόφραξη μέσα σε 5 λεπτά, χωρίς καν να έχει την υποχρέωση.
Φύγανε, όπως ήλθαν καλοδιάθετοι με τη φράση «φίλε ο ιδιώτης ή σε δούλεψε ή ήταν άσχετος». Δεν δέχτηκαν να πάρουν ούτε ένα «πάρε να πιείς μια μπύρα».
Από πλευράς μου η κοινοποίηση ως ένα ευχαριστώ, την ώρα που η Suez και η Veolia κοιτάνε την ΕΥΔΑΠ και τους τρέχουν τα σάλια…