Τρίτη, 9 Αυγούστου, 2022
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:

Γιατί δεν κατέβηκε η Suez και τα «άλλα παιδιά» στον διαγωνισμό της ΕΥΔΑΠ;

Και γιατί στον ΒΟΑΚ των 360 εκατ. δεν συμμετείχαν Αβαξ και Μυτιληναίος παρά μόνο ένα εργοληπτικό σχήμα;

Η γαλλική Suez, ως γνωστόν εδώ και χρόνια, επιδεικνύει σοβαρό ενδιαφέρον για τις εξελίξεις στην ΕΥΔΑΠ και τα έργα που η κρατική εταιρία προκηρύσσει μέσω διεθνών διαγωνισμών!

Άλλωστε οι πάντες γνωρίζουν την μάχη που έδωσε με τους Έλληνες εταίρους της (ΓΕΚ Τέρνα, Ιντρακάτ) για να κερδίσει τον διαγωνισμό – μαμούθ της Ψυττάλειας, που μετά από αντιπαραθέσεις χρόνων και σκληρό ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα, νικήτρια αναδείχθηκε η κοινοπραξία Άκτωρ – Αβαξ, που ήταν ήδη εγκατεστημένη επί χρόνια στο έργο!

Και οι μυημένοι ξέρουν πολύ καλά ότι η Suez έφτασε μέχρι …το Μαξίμου, όπου υπήρχε φιλογαλλικό λόμπι, για να κάνει γνωστή την πρόθεση της να διεκδικήσει όχι μόνο την επεξεργασία των λυμάτων της Ψυττάλειας αλλά στο σύνολο τους τα έργα που θα βγάλει η ΕΥΔΑΠ!

Υπό αυτό το πρίσμα δημιουργεί απορίες και εύλογα ερωτήματα γιατί η Suez δεν κατέβηκε ούτε ως υποψήφια στον διαγωνισμό των 291 εκατ. ευρώ της ΕΥΔΑΠ για το Εξωτερικό Υδροδοτικό Σύστημα της Αττικής!

Ένα έργο σύνθετο στο οποίο επιδίωξε να συμμετάσχει και η ίδια η ΕΥΔΑΠ, ωστόσο το Υπ. Υποδομών δεν έδωσε τη συγκατάθεση του και δεν προέβη στη νομοθετική ρύθμιση την οποία ζητούσε ο «μάνατζερ» (στην Ελλάδα ως γνωστόν ότι δηλώσεις είσαι) Σαχίνης!

Και στο οποίο υπέβαλαν προσφορές μόνον 2 εργοληπτικά σχήματα: 1) Ο Άκτωρ με την θυγατρική του Ηλέκτωρ και 2) Η Τέρνα με την Ιντρακάτ!

Γιατί λοιπόν δεν κατέβηκε στον διαγωνισμό η Suez με τα αλλεπάλληλα λόμπι, τις σχέσεις και τους μηχανισμούς;

Γιατί δεν κατέβηκε καμία άλλη ξένη τεχνική εταιρία, πχ η Vinci ή έστω κάποια από αυτές που συνεργάζονται σε διάφορα έργα οι ελληνικές τεχνικές εταιρείες;

Γιατί δεν κατέβηκαν στον διαγωνισμό ούτε η Αβαξ, που κέρδισε την Ψυττάλεια μαζί με τον Ακτωρα, ούτε ο Μυτιληναίος που ήταν υποψήφιος στην Ψυτάλλεια σε κοινοπραξία με την Χρ. Κωνσταντινίδης;

Πώς ξαφνικά όλοι οι εργολάβοι, Έλληνες και ξένοι, αφήνουν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό μόνο δύο σχήματα, ουσιαστικά τρεις εταιρείες, οι Άκτωρ, Τέρνα και Ιντρακάτ; Και γυρίζουν την πλάτη αδιαφορώντας για τα 291 εκατ. ευρώ!!!

Ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε; Έχει γίνει κάτι που μας διαφεύγει;

Και αλήθεια, πόσο συμπτωματικό μπορεί να είναι το γεγονός ότι στον διαγωνισμό για το τμήμα του ΒΟΑΚ προϋπολογισμού 360 εκατ. ευρώ, υπήρξε μόνο μία πρόταση, από το σχήμα ΓΕΚ Τέρνα- Ελλάκτωρ- Ιντρακάτ, που προδήλως θα πάρει τη δουλειά, από την οποία έμειναν έξω, μη υποβάλλοντας οικονομική προσφορά τόσο ο Αβαξ, όσο και ο Μυτιληναίος!!!

Βεβαίως στην προκειμένη περίπτωση τα πράγματα είναι σαφή και ξεκάθαρα!

Οι εργολάβοι – σε αντίθεση με τον διαγωνισμό της ΕΥΔΑΠ που «κρατάνε αποστάσεις- στον ΒΟΑΚ δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα…

ΠΗΓΗ: radar.gr

Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων τους

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ