ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΥΔΑΠ
Εγγραφή σε Newsletter • Για να μην χάνεις είδηση
Ευχαριστούμε!
Σύλλογος Εργαζομένων: “Eγκρίθηκε με μεγάλη πλειοψηφία από το Δ.Σ. της ΟΜ.Ε. o νέος Κανονισμός Υγειονομικής Περίθαλψης”
Ο νέος Κανονισμός Υγειονομικής Περίθαλψης της ΕΥΔΑΠ που εγκρίθηκε με μεγάλη
πλειοψηφία από το Δ.Σ. της ΟΜ.Ε., αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη που επιβεβαιώνει ότι
μέσα από τη συλλογική δράση και τη συνδικαλιστική διεκδίκηση μπορούν να
ενισχύονται και να διευρύνονται οι παροχές προς τους εργαζόμενους.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Η αλήθεια πίσω από τους πανηγυρισμούς για τον «Νέο» Κανονισμό Υγειονομικής Περίθαλψης”
Η πλειοψηφία της ΟΜΕ επέλεξε ξανά τον δρόμο της άνευ όρων υπακοής στη Διοίκηση, πανηγυρίζοντας για μια δήθεν «ιστορική επικαιροποίηση» του Κανονισμού Υγειονομικής Περίθαλψης, την ώρα που η πραγματικότητα είναι σκληρά διαφορετική. Η κρίσιμη συνεδρίαση έγινε με τηλεδιάσκεψη, παρά το τεκμηριωμένο αίτημά μας για δια ζώσης συζήτηση λόγω της σοβαρότητας του θέματος, μια επιλογή που στέρησε από τους εργαζόμενους την ανοιχτή, διαφανή αντιπαράθεση.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “8 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ. ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ.”
Η 8η Μαρτίου δεν είναι «ημέρα της γυναίκας». Είναι ημέρα αγώνα απέναντι σε πολιτικές που διευρύνουν τις ανισότητες.Από τις εργάτριες της Νέας Υόρκης μέχρι σήμερα, η ισότητα δεν προέκυψε από διακηρύξεις. Κατακτήθηκε μέσα από συλλογική διεκδίκηση. Στην Ελλάδα του 2026, η πραγματικότητα είναι σαφής:Οι γυναικοκτονίες συνεχίζονται. Η έμφυλη βία παραμένει συστημικό πρόβλημα. Η εργασιακή επισφάλεια επεκτείνεται.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας – 8 Μαρτίου
Η 8η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, δεν αποτελεί απλώς μια ημέρα τιμής, αλλά ημέρα μνήμης, αγώνα και διεκδίκησης. Είναι μια ημέρα που μας υπενθυμίζει τους διαχρονικούς αγώνες των γυναικών για ισότητα, αξιοπρέπεια, εργασία με δικαιώματα και κοινωνική δικαιοσύνη.
Ένωση Υπαλλήλων: “Νέος Κανονισμός Υγειονομικής Περίθαλψης”
Με μεγάλη πλειοψηφία εγκρίθηκε ο νέος Κανονισμός Υγειονομικής της ΕΥΔΑΠ από το
Δ.Σ της ΟΜ.Ε., σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα για την ενίσχυση και τον
εκσυγχρονισμό των παροχών Υγειονομικής φροντίδας προς τους εργαζόμενους και
τους συνταξιούχους μας.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Εξωθεσμικές “συναντήσεις” και επικίνδυνες πρωτοβουλίες χωρίς εντολή των εργαζομένων”
Με έκπληξη διαβάσαμε την ανακοίνωση της αυτοπροσδιοριζόμενης ως συνδικαλιστικής παράταξης με το όνομα «Νέα Έκφραση» για συνάντηση που πραγματοποίησαν μέλη της με τον νεοτοποθετηθέντα από την αγορά Γενικό Διευθυντή Οικονομικών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας της ΕΥΔΑΠ κ Στάμου.Υπενθυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη τοποθέτηση, πρωτοφανή στα χρονικά της ΕΥΔΑΠ, προήλθε απαξιώνοντας το εσωτερικό στελεχιακό δυναμικό με την επιλογή του παρά τις θεσμικές αντιδράσεις της ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ, των σωματείων και των εργαζομένων.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Από το Δημόσιο αγαθό, στο επενδυτικό προϊόν”
Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ Εργαζομένων της ΕΥΔΑΠ είχε προειδοποιήσει εγκαίρως: Η εμπορευματοποίηση του νερού δεν έρχεται με μια απόφαση-σοκ. Έρχεται βήμα-βήμα, με μεθοδικές μετατοπίσεις, μετοχικές αναδιατάξεις και σταδιακή εργολαβοποίηση κρίσιμων λειτουργιών.Οι πρόσφατες εξελίξεις γύρω από τη μετοχική σύνθεση της εταιρείας – με την απόκτηση σημαντικού ποσοστού 9,71 % από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – δημιουργούν σοβαρά πολιτικά και θεσμικά ερωτήματα.
Νέα Έκφραση: “Συνάντηση με τον νέο Γενικό Διευθυντή Οικονομικών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας κ. Σπύρο Στάμου”
Στις 02/03/2026 πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της Νέας Έκφρασης με τον νέο Γενικό Διευθυντή Οικονομικών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας κ. Σπύρο Στάμου, όπου συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα που επηρεάζουν τη λειτουργία και τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας μας. Στόχος της συνάντησης ήταν να τεθούν επί τάπητος τα σοβαρά και χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως εργαζόμενοι, αλλά και η ίδια η Εταιρεία, σε διάφορους τομείς μεταξύ των οποίων των Οικονομικών και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
ΕΣΚ: «Γιάννης πίνει, Γιάννης κερνάει»
Η ανακοίνωση της πλειοψηφίας της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ (ΕΑΚΕ-ΠΑΣΚΕ) δεν είναι απλή ενημέρωση. Είναι μια πολιτική παρέμβαση με σαφή στόχο: να παρουσιαστεί ως «εκσυγχρονισμός» ένας Κανονισμός που μετατοπίζει τον έλεγχο από τους εργαζόμενους προς τη διοίκηση της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. και να εμφανιστεί ως «κατάκτηση» αυτό που στην πράξη αποτελεί αναδιάταξη συσχετισμών σε βάρος της βάσης.Ας τα πάρουμε καθαρά.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: “Εγκρίθηκε ο νέος Υγειονομικός Κανονισμός”
Εγκρίθηκε με μεγάλη πλειοψηφία και χωρίς καμία αρνητική ψήφο μετά από συζήτηση στο Δ.Σ. της ΟΜ.Ε. το νέο Σχέδιο Υγειονομικού Κανονισμού των εργαζομένων της Εταιρείας (απούσα από την συζήτηση η ΕΣΚ(;).Με στόχο την διασφάλιση και επέκταση (νέες παροχές) των Υγειονομικών μας δικαιωμάτων και παροχών η Ομοσπονδία προχώρησε με υπευθυνότητα στην πρόταση για θεσμοθέτηση νέων παροχών και επικαιροποίηση ενός νέου σύγχρονου Υγειονομικού Κανονισμού με βάση τις ανάγκες των εργαζομένων και των συνταξιούχων.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Η πραγματικότητα για τη λειψυδρία – Ώρα για σοβαρό σχεδιασμό και όχι έργα πανικού και εξυπηρέτησης συμφερόντων”
Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών μιλούν από μόνες τους. Η έναρξη της υπερχείλισης του ταμιευτήρα Ευήνου –γεγονός που δημοσιοποιήθηκε και από τοπικά μέσα ενημέρωσης της Ναυπακτίας– επιβεβαιώνει τη ραγδαία μεταβολή της υδρολογικής εικόνας της χώρας. Ένας ταμιευτήρας που πριν λίγους μήνες παρουσιαζόταν ως σύμβολο επερχόμενης λειψυδρίας, σήμερα υπερχειλίζει λόγω των εξαιρετικά αυξημένων εισροών.Η πραγματικότητα αυτή αναδεικνύει ένα κρίσιμο πολιτικό ζήτημα: η κυβέρνηση έσπευσε, πριν ακόμη ολοκληρωθεί ο χειμερινός κύκλος και αποτυπωθούν τα νέα δεδομένα, να ενεργοποιήσει ρητορική και μέτρα «έκτακτης ανάγκης», δημιουργώντας κλίμα πίεσης υπέρ μεγάλων και δαπανηρών παρεμβάσεων.
ΕΣΚ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΕΞΩΔΙΚΟ του μέλους του ΔΣ της ΟΜΕ-ΕΥΔΑΠ Χαρατσή Μανώλη εκλεγμένου με την ΕΣΚ-ΕΥΔΑΠ προς όλα τα μέλη του ΔΣ και την ΟΜΕ-ΕΥΔΑΠ.
Σε σχέση με την από 25.2.2026 πρόσκληση για Τακτικό Δ.Σ την Παρασκευή 27.2.2026 και ώρα 1.00 μ.μ. – 4 μ.μ την οποία αποστείλατε, σας επισημαίνουμε τα εξής :Το ισχύον Καταστατικό της Ομοσπονδίας πουθενά δεν προβλέπει την διά τηλεδιάσκεψης συνεδρίαση και λήψη αποφάσεων του Δ.Σ., αλλά αντιθέτως απαιτεί τη συνεδρίαση με φυσική παρουσία των μελών. Επιπλέον, δεν υπάρχει οποιαδήποτε διάταξη νόμου που να επιτρέπει τέτοια αποκλειστικώς εξ αποστάσεως συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου. Σε κάθε περίπτωση τόσο σύμφωνα με το Καταστατικό και το Νόμο είναι αδύνατον να αποκλειστεί το δικαίωμα των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου να συμμετέχουν στις συνεδριάσεις του με φυσική παρουσία.
ΕΣΚ: “Στις 28 Φλεβάρη να ακουστεί ξανά δυνατά σε όλη την Ελλάδα: “ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ – ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ – Ή ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!”
3 χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη κρατάμε την υπόσχεση που δώσαμε στους νεκρούς και τις οικογένειες τους. Το προδιαγεγραμμένο έγκλημα δε θα συγκαλυφθεί. Θα αγωνιστούμε μέχρι τέλους, μέχρι να υπάρξει πραγματική δικαίωση, να αποδοθούν όλες οι πολιτικές και ποινικές ευθύνες.Δεν ξεχνάμε, δε συγχωρούμε πως 2 τρένα επί 12 λεπτά κινούνταν αντίθετα στις ίδιες ράγες. 57 συνάνθρωποί μας δολοφονήθηκαν από την εγκληματική πολιτική των κυβερνήσεων ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ, των οδηγιών της ΕΕ, της απελευθέρωσης, του ξεπουλήματος, του τεμαχισμού και της υποστελέχωσης του σιδηρόδρομου.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: 28 Φεβρουαρίου – Συλλαλητήριο για την τραγωδία των Τεμπών
Η ΟΜ.Ε.- Ε.ΥΔ.Α.Π. καλεί όλα τα σωματεία μέλη και τους εργαζόμενους να δώσουν δυναμικό παρόν στο Συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου για την τραγωδία των Τεμπών.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Τρία χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών. Η αλήθεια δεν θα συγκαλυφθεί”
Τρία χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη. Τρία χρόνια από τη σύγκρουση που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους και έγινε Εθνική πληγή μας.Δεν ήταν μια «άτυχη στιγμή». Ήταν το αποτέλεσμα μιας συνειδητής πολιτικής υποβάθμισης της ασφάλειας, υποστελέχωσης και λειτουργίας κρίσιμων υποδομών με κριτήριο το κόστος.Εμείς, ως εργαζόμενοι σε κρίσιμη δημόσια υποδομή, γνωρίζουμε τι σημαίνει να σηκώνεις ευθύνη για την ασφάλεια εκατομμυρίων πολιτών. Γνωρίζουμε τι σημαίνει να λειτουργείς με ελλείψεις προσωπικού, με πίεση για περιορισμό δαπανών, με καθυστερήσεις σε έργα και συστήματα ασφαλείας. Όταν η πρόληψη θεωρείται «κόστος», τότε η κοινωνία πληρώνει το τίμημα.
ΕΣΚ: “Καλούμε τους εργαζόμενους να μην αποδεχθούν τετελεσμένα”
Καταγγέλλουμε τη στάση της πλειοψηφίας της ΟΜΕ-ΕΥΔΑΠ, η οποία επιχειρεί να συγκαλέσει το Διοικητικό Συμβούλιο με τηλεδιάσκεψη – κρυφά από τους εργαζόμενους, μακριά από τα μάτια και τη φωνή τους – για να υλοποιήσει τον «ευσεβή πόθο» της εργοδοσίας και της πλειοψηφίας της ΕΑΚΕ–ΠΑΣΚΕ: την αλλαγή του κανονισμού της Υγειονομικής Υπηρεσίας.Η μεθόδευση αυτή δεν είναι μόνο αντικαταστατική και παράνομη. Είναι βαθιά ταξική και πολιτική επιλογή. Επιχειρούν να μετατρέψουν το ΔΣ σε μηχανισμό επικύρωσης προηλειμμένων αποφάσεων, σε «τηλεπαράθυρο» μακριά από τον ζωντανό έλεγχο των εργαζομένων.
Σύλλογος Επιστημονικού Προσωπικού: “Εισαγωγή Golden Boys από την αγορά και μισθολογικός «κόφτης» (πλαφόν) για τους εργαζόμενους: Η διπλή πρόκληση της Διοίκησης”
Η διοίκηση Στεργίου-Σαχίνη, προσπαθώντας να υλοποιήσει στην ΕΥΔΑΠ το μοντέλο «ΔΕΗ-ΑΜΔΗΕ», προχώρησε στις 28-01-2026 στην τοποθέτηση στελέχους εκτός εταιρείας, στη θέση του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας.Σύμφωνα με την απόφαση 22089/28-01-2026, ο κ. Στάμου Σπύρος αναλαμβάνει από 02-02-2026, καθήκοντα με τριετή θητεία. Πρόκειται για μια εξέλιξη που αποτελεί κατάφωρη απαξίωση του επιστημονικού και στελεχικού δυναμικού της ΕΥΔΑΠ.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Η τοποθέτηση εξωτερικού Γενικού Διευθυντή και το πραγματικό της αποτύπωμα για την ΕΥΔΑΠ – Η ανυπαρξία της ΟΜΕ στοιχίζει ακριβά στους εργαζόμενους!”
Οι πρόσφατες εξελίξεις στην ΕΥΔΑΠ αποτελούν νέα βαριά ήττα για την ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ και πλήγμα για τα δικαιώματα των εργαζομένων. Σε μια περίοδο όπου, μετά τις παρεμβάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής, το θεσμικό και μισθολογικό πλαίσιο αμφισβητείται ανοιχτά, η τοποθέτηση εξωτερικού Γενικού Διευθυντή έρχεται να επιβεβαιώσει μια πορεία απομάκρυνσης από τις ανάγκες και τα δικαιώματα του προσωπικού.
Σωματείο Αποχέτευσης: “Γενικός Διευθυντής από την ευρύτερη αγορά, κόφτης στους εργαζόμενους: μια διπλή ήττα”
Η επιλογή της διοίκησης να προχωρήσει, για πρώτη φορά, στην πρόσληψη Γενικού Διευθυντή από την αγορά αποτελεί σαφή απαξίωση των εργαζομένων της ΕΥΔΑΠ και ειδικά των ανθρώπων που κρατούν όρθια τη λειτουργία της μέσα από δύσκολες και επικίνδυνες συνθήκες εργασίας. Ακυρώνει κάθε έννοια υπηρεσιακής εξέλιξης, εμπειρίας και προσφοράς και στέλνει το μήνυμα ότι η δουλειά και η γνώση των εργαζομένων δεν μετρά.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: Ανακοίνωση για Στάση Εργασίας πρόσληψη Γ.Δ. εκτός ΕΥΔΑΠ και Ασφαλιστήριο
Πραγματοποιήθηκε εχθές, η τρίωρη στάση εργασίας που εξήγγειλε η ΟΜ.Ε. (απούσα η ΕΣΚ), για την εμμονική πρόθεση της Διοίκησης να εισάγει πάλι στο Δ.Σ. της Εταιρείας( με τηλεδιάσκεψη αυτή τη φορά) θέμα για πρόσληψη Γεν. Δ/ντή Οικονομικών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας από την ευρύτερη αγορά εργασίας.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Οι συνθήκες εργασίας σκοτώνουν – Όχι άλλοι νεκροί και τραυματίες στη δουλειά”
Ο τραγικός θάνατος πέντε εργατριών στα Τρίκαλα προσθέτει άλλα πέντε θύματα στον τραγικό κατάλογο των θανάτων από εργατικά δυστυχήματα, που βαραίνει διαρκώς τον κόσμο της εργασίας στη χώρα μας. Πρόκειται για ένα έγκλημα που δεν μπορεί να αποδοθεί στην «κακιά στιγμή», αλλά στις πολιτικές και εργοδοτικές επιλογές που θυσιάζουν την ασφάλεια στον βωμό του κόστους και της εντατικοποίησης.
ΕΣΚ: “Το «θέατρο σκιών» της Ομοσπονδίας ΕΥΔΑΠ και η απροκάλυπτη επίθεση στην ΕΣΚ”
Η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας ΕΥΔΑΠ επιδίδεται σε ένα ρεσιτάλ υποκρισίας. Η ξαφνική τους «πρεμούρα» να μπλοκάρουν την πρόσληψη Γενικού Διευθυντή δεν πηγάζει από ενδιαφέρον για την εταιρεία, αλλά από την αγωνία τους να διατηρήσουν τον έλεγχο των παρασκηνιακών συναλλαγών με τη διοίκηση.
Σύλλογος Επιστημονικού Προσωπικού: “Nα ακυρωθεί η προσπάθεια της διοίκησης για τη πλήρωση της θέσης του Γενικού Διευθυντή εκτός Ε.ΥΔ.Α.Π”
καλούμε τα μέλη μας αύριο, Τετάρτη 28/01/2026 και ώρα 13:00 στο κτίριο της ΕΥΔΑΠ στην Λαοδικείας, να συμμετάσχουν μαζικά στην στάση εργασίας 13.00-16.00 και στην παράσταση διαμαρτυρίας που έχει προκηρύξει η ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ της Ε.ΥΔ.Α.Π.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: “3ωρη Στάση Εργασίας 13:00 – 16:00 και συγκέντρωση στις 13:00 στο κτίριο της ΕΥΔΑΠ στη Λαοδικείας, όπου θα διεξαχθεί το Δ.Σ. της Εταιρείας”
Μετά από απόφαση του Δ.Σ. της ΟΜ.Ε. (δεν απάντησε μόνο η ΕΣΚ) απαιτούμε την απόσυρση της εισήγησης και καλούμε σε 3ωρη στάση εργασίας όλους τους εργαζόμενους την Τετάρτη 28/1 και ώρα 13:00 στο κτίριο της ΕΥΔΑΠ στη Λαοδικείας, όπου θα διεξαχθεί το Δ.Σ. της Εταιρείας.
Συνεταιρισμός: Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ.
Την Τρίτη 26/1/2026 πραγματοποιήθηκε η Συνεδρίαση του νέου Δ.Σ., του
Προμηθευτικού & Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Προσωπικού Ε.ΥΔ.Α.Π. για την
συγκρότηση του σε σώμα σύμφωνα με το καταστατικό, όπως αυτό προέκυψε από τις
αρχαιρεσίες στις 21/1/2026 & 22/1/2026.
Μετά από μυστική ψηφοφορία το Προεδρείο διαμορφώθηκε ως εξής :
