ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΥΔΑΠ
Εγγραφή σε Newsletter • Για να μην χάνεις είδηση
Ευχαριστούμε!
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: Η Ομοσπονδία συμμετείχε στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων στη Βουλή, όπου συζητήθηκε το Νομοσχέδιο του Υπ. Οικονομικών
Η Ομοσπονδία συμμετείχε ως το πλέον αντιπροσωπευτικό όργανο των εργαζομένων στις 6/5 στην Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων στη Βουλή, όπου συζητήθηκε το Νομοσχέδιο του Υπ. Οικονομικών στο οποίο περιλαμβάνονται άρθρα που αφορούν την Ε.ΥΔ.Α.Π.Εκθέσαμε αιτιολογημένα τις απόψεις μας, τις αντιρρήσεις μας, καταθέσαμε τις προτάσεις μας, καθώς επίσης απαντήσαμε και σε ερωτήσεις βουλευτών για θέματα της Ε.ΥΔ.Α.Π.
Τοποθετήσεις Προέδρων ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ και Συλλόγου Εργολαβικών Υπαλλήλων στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή της Βουλής για το νομοσχέδιο
Στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της 6/5/2026 κατά την οποία συζητήθηκε το σχέδιο νόμου που περιέχει ρυθμίσεις για την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ, επελέγησαν και κλήθηκαν να τοποθετηθούν (μόνο) ο πρόεδρος του ΔΣ της ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ και η Πρόεδρος του Συλλόγου Εργολαβικών Υπαλλήλων ΕΥΔΑΠ.
Υπόμνημα Σωματείων, μελών ΔΣ ΟΜΕ και Εκπρόσωπου Εργαζομένων στην ΕΥΔΑΠ προς την Κοινοβουλευτική Επιτροπή της Βουλής για το νομοσχέδιο
Υπόμνημα επί του σχεδίου νόμου «Διοικητική συνεργασία στον τομέα της φορολογίας – Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2023/2226 του Συμβουλίου της 17.10.2023 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2025/872 του Συμβουλίου της 14.4.2025 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ σχετικά με τη διοικητική συνεργασία στον τομέα της φορολογίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και λοιπές διατάξεις» Σωματεία και Εκπρόσωποι Εργαζομένων ΕΥΔΑΠ
ΚΟΒ ΕΥΔΑΠ του ΚΚΕ: “Συνάντηση αντιπροσωπείας του ΚΚΕ με τον Σύλλογο Εργολαβικών Υπαλλήλων της ΕΥΔΑΠ”
Συνάντηση με το Σύλλογο Εργολαβικών Υπαλλήλων ΕΥΔΑΠ είχαν σήμερα στα γραφεία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ, οι βουλευτές του Κόμματος Χρήστος Κατσώτης και Νίκος Αμπατιέλος.Στη συνάντηση παρευρέθηκαν τα στελέχη της ΚΟΒ ΕΥΔΑΠ Μανώλης Χαρατσής, μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Εργαζομένων και του Συλλόγου Προσωπικού ΕΥΔΑΠ και Μανώλης Μαστοράκης, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Προσωπικού ΕΥΔΑΠ.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ – ΣΕΚΕΣ Μαζί για μια δημόσια ΕΥΔΑΠ: Αίτημα Σύγκλισης Συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΟΜ.Ε ΕΥΔΑΠ για το νομοσχέδιο
Καταθέτουμε το παρόν αίτημα και ζητούμε την άμεση σύγκληση του Διοικητικού Συμβουλίου, με αντικείμενο τη διεξοδική συζήτηση και –κυρίως– τη διαμόρφωση συγκεκριμένου σχεδίου δράσης για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών που περιλαμβάνει διατάξεις οι οποίες αφορούν την ΕΥΔΑΠ.Οι μέχρι σήμερα εξελίξεις, σε συνδυασμό με την απουσία σαφούς και έγκαιρης τοποθέτησης εκ μέρους της Ομοσπονδίας, δεν ανταποκρίνονται στη σοβαρότητα των ζητημάτων που τίθενται και δημιουργούν εύλογο προβληματισμό στους εργαζόμενους.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Άρθρο 68: Από την “αξιολόγηση” στην απαξίωση – Όταν το προσωπικό περισσεύει και οι εξωτερικοί… επεκτείνονται”
Η κυβέρνηση δεν άφησε καμία αμφιβολία για τις πραγματικές της προθέσεις. Παρά όσα τέθηκαν στη διαβούλευση, κατέθεσε τελικά διάταξη που δεν περιορίζεται στους Γενικούς Διευθυντές, αλλά επεκτείνει την τοποθέτηση εξωτερικών και σε θέσεις Διευθυντών σε ποσοστό έως 20% των «προβλεπόμενων θέσεων». Πόσες άραγε είναι οι προβλεπόμενες θέσεις σε μια εταιρεία που δεν προβλέπονται οργανικές θέσεις εργασίας και το οργανόγραμμα αλλάζει κατά τη βούληση του εκάστοτε Διευθύνοντα; Μα όσες θέλει.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: Ανακοίνωση για το νομοσχέδιο
Η Ομοσπονδία ως το πλέον αντιπροσωπευτικό όργανο εκπροσώπησης των εργαζομένων της Ε.ΥΔ.Α.Π. παρακολουθεί και παρεμβαίνει με προτάσεις της σε θέματα που αφορούν το προσωπικό και την Εταιρεία. Με αυτό το πλαίσιο συμμετείχαμε και τοποθετηθήκαμε στην Δημόσια διαβούλευση για το Νομοσχέδιο του Υπ. Οικονομικών που αφορά την Ε.ΥΔ.Α.Π.Στην παρέμβασή μας, με αιτιολογημένες προτάσεις αναφερθήκαμε στα σημαντικά θέματα που αφορούν τους εργαζόμενους και την Εταιρεία, όπως:
Μ. Αγγελάκης: “Εργατική Πρωτομαγιά”
Η Πρωτομαγιά αποτελεί μία από τις πιο συμβολικές ημέρες του χρόνου, καθώς συνδέεται άρρηκτα με τους αγώνες των εργαζομένων για δικαιώματα, αξιοπρέπεια και καλύτερες συνθήκες ζωής. Η ιστορία της ξεκινά από τα τέλη του 19ου αιώνα, με επίκεντρο το Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου την 1η Μαΐου 1886 χιλιάδες εργάτες κατέβηκαν σε απεργία διεκδικώντας το οκτάωρο. Οι κινητοποιήσεις κορυφώθηκαν και εν τελεί έγιναν γνωστές ως η εξέγερση της πλατείας Χέιμαρκετ, που άφησαν βαθύ αποτύπωμα στο παγκόσμιο εργατικό κίνημα.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “1η Μάη 2026 – Η ιστορία συνεχίζεται με αγώνες”
Η Πρωτομαγιά δεν είναι μια τυπική αργία. Είναι ημέρα μνήμης και διεκδίκησης. Από τους εργάτες του Σικάγο μέχρι την Πρωτομαγιά του 1936 στην Ελλάδα, κουβαλά την ιστορία των αγώνων που κατοχύρωσαν το 8ωρο, τα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια στην εργασία.Σήμερα, όμως, τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται αυτονόητο. Οι εργαζόμενοι βρίσκονται ξανά αντιμέτωποι με την εντατικοποίηση της εργασίας, τη συνεχή πίεση στο εισόδημα, την αποδυνάμωση των συλλογικών δικαιωμάτων και την προσπάθεια επιστροφής σε ξεπερασμένες συνθήκες.
ΕΣΚ: «Απεργία 1η Μάη 2026 – Καμία θυσία για τα κέρδη και τους πολέμους τους, οργάνωση και αγώνας για την ανατροπή του συστήματος της εκμετάλλευσης”
Την 1η Μάη του 2026 πιάνουμε το κόκκινο νήμα που συνδέει τους αγώνες της τάξης μας για “έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων”. Βαδίζουμε στον δρόμο της ανατροπής που χάραξαν οι ήρωες και πρωτοπόροι της ταξικής πάλης, από τους εργάτες του Σικάγο του 1886 μέχρι τους 200 κομμουνιστές που εκτελέστηκαν στην Καισαριανή την Πρωτομαγιά του 1944.Τώρα είναι η ώρα να βγει με ορμή στο προσκήνιο η εργατική τάξη, να συγκρουστεί με την πολιτική του κέρδους, που εγκληματεί καθημερινά στους χώρους δουλειάς, τσακίζει μισθούς, εργασιακά και λαϊκά δικαιώματα, που σέρνει τον λαό στα σφαγεία του ιμπεριαλιστικού πολέμου.
Σωματείο Αποχέτευσης: Ανακοίνωση – κάλεσμα για την απεργία της Πρωτομαγιάς
"Γενικός Διευθυντής από την ευρύτερη αγορά, κόφτης στους εργαζόμενους: μια διπλή ήττα"
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: “1η ΜΑΗ – 24ωρη Απεργία”
Η Ομοσπονδία μας τιμά την Εργατική Πρωτομαγιά, ημέρα μνήμης και αγώνα της εργατικής τάξης σε όλο τον κόσμο. Η 1η Μάη αποτελεί σύμβολο των θυσιών και των διεκδικήσεων των εργαζομένων για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, δικαιώματα, κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα.
ΕΥΑΕ ΕΥΔΑΠ: Παγκόσμια Ημέρα υγείας και ασφάλειας στην εργασία 2026
Η ΕΥΑΕ/ΕΥΔΑΠ Α.Ε. με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας και
Ασφάλειας στην Εργασία σήμερα 28/4/2026, εστιάζει περισσότερο από ποτέ και
προβάλλει εντονότερα τη σημασία της διασφάλισης ενός ασφαλούς, υγιούς και
υποστηρικτικού εργασιακού περιβάλλοντος για όλους τους εργαζόμενους.
Το θέμα που έχει επιλεγεί και θα διερευνηθεί από τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ILO) για
το έτος 2026 είναι:
«Ας διασφαλίσουμε ένα υγιές ψυχοκοινωνικό εργασιακό περιβάλλον».
ΕΣΚ: «Για την 28η Απρίλη, παγκόσμια ημέρα για την υγεία και ασφάλεια στην εργασία – Αγώνας για την ανατροπή της εγκληματικής πολιτικής του κέρδους!”
Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία, βρίσκει για άλλη μια φορά την εργατική τάξη αντιμέτωπη με την εγκληματική πολιτική που θυσιάζει τη ζωή και την υγεία των εργαζομένων στον βωμό του εργοδοτικού κέρδους.Εργοδοτικά και κρατικά εγκλήματα όπως στα Τέμπη, στη Βιολάντα, στα «καζάνια του θανάτου» στο Πέραμα, στις πυρκαγιές στο Μάτι, στη Βορειοανατολική Αττική, στην Εύβοια και άλλες περιοχές, στις πλημμύρες στη Μάνδρα, στη Θεσσαλία και σε όλη την Ελλάδα, μας απειλούν καθημερινά.
Γ. Αλεξανδράκης: “Εκλογή για 3η συνεχόμενη φορά στη διοίκηση της ΓΣΕΕ, στο πλαίσιο του 39ου Συνεδρίου της Συνομοσπονδίας”
Εκλέχθηκα για 3η συνεχόμενη φορά στη διοίκηση της ΓΣΕΕ, στο πλαίσιο του 39ου Συνεδρίου της Συνομοσπονδίας, γεγονός που συνιστά ιδιαίτερη τιμή αλλά και αυξημένη ευθύνη απέναντι στους εργαζόμενους που εκπροσωπώ.
ΕΣΚ: «Για να κερδίσουμε εμείς πρέπει να χάσουν αυτοί!”
Έχει γίνει πλέον γνωστό το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κρίσιμες διατάξεις για τον τρόπο λειτουργίας των δύο μεγάλων επιχειρήσεων Ύδρευσης και Αποχέτευσης της χώρας (την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ), κάνοντας δύο μεγάλες παρεμβάσεις.Πρώτον στον τρόπο που θα γίνονται οι προσλήψεις και δεύτερον την ‘’αξιοποίηση’’ των αποθεματικών δηλαδή των χρημάτων που μας έκλεψαν την προηγούμενη 15ετία λόγω της οικονομικής κρίσης, με περικοπές των αποδοχών μας, των δώρων κτλ.
ΕΣΚ: «Ευχετήρια κάρτα για ειρήνη από τους δολοφόνους του ΝΑΤΟ! Ούτε ψύλλος στον κόρφο μας!”
Δε θα ασχολιόμασταν ποτέ με μια ευχετήρια κάρτα όσο… νερόβραστο κι αν ήταν το περιεχόμενό της. Ωστόσο η κάρτα με την οποία εξέφρασε τις πασχαλινές ευχές του το Περιφερειακό Κέντρο Ελευσίνας μαζί με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Μεγάρων (ανήκουν στη Γενική Διεύθυνση Πελατών), ξεπέρασε κάθε όριο ανεκτικότητας!
Μ. Αγγελάκης: Οι θέσεις μου σχετικά με τα άρθρα που αφορούν την ΕΥΔΑΠ στο νέο νομοσχέδιο που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση
Ως εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΔΑΠ, θέλω να σας ενημερώσω αναλυτικά για τις θέσεις μου σχετικά με το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση και συγκεκριμένα τα άρθρα που αφορούν την ΕΥΔΑΠ και παρουσιάστηκαν κατά την συνεδρίαση του Δ.Σ. την Τετάρτη 1η Απριλίου 2026.
Σύλλογος Εργολαβικών Υπαλλήλων ΕΥΔΑΠ: Σχόλιο στη Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου επί του άρθρου 70 – Ανάγκη πρόβλεψης για τους ήδη απασχολούμενους εργαζόμενους μέσω εργολαβιών
Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι το προτεινόμενο άρθρο 70 δεν περιλαμβάνει καμία πρόβλεψη για το ήδη υφιστάμενο ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται επί σειρά ετών στην ΕΥΔΑΠ και στην ΕΥΑΘ μέσω εργολαβικών σχημάτων.
Γ. Αλεξανδράκης: “Η Διοίκηση με την κυβέρνηση νομοθετώντας προσπαθούν να καταστρατηγήσουν το δημόσιο χαρακτήρα της ΕΥΔΑΠ “
Οι εξελίξεις που τρέχουν αυτή τη στιγμή για την ΕΥΔΑΠ δεν είναι απλά καθημερινά γεγονότα που πρέπει να περάσουν απαρατήρητα και απροβλημάτιστα. Η απόκτηση
σημαντικού μετοχικού ποσοστού στην ΕΥΔΑΠ από τον ιδιωτικό όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ε δραστηριότητα στον τομέα των υποδομών και των κατασκευών δημιούργησε
απορίες για την αιτία της απόφασης της. Αυτό όμως σε συνδυασμό με το άρθρο 65 του νομοσχεδίου που έχει εισαχθεί για διαβούλευση στη βουλή όπου δίνεται η δυνατότητα
κεφαλαιοποίησης αποθεματικών ώστε οι μέτοχοι να βρεθούν με νέες μετοχές ή μερίσματα, σηματοδοτεί μεθοδεύσεις από την κυβέρνηση.
Μέλη Δ.Σ. ΟΜ.Ε ΕΥΔΑΠ “ΣΥΜΜΑΧΙΑ – ΣΕΚΕΣ Μαζί για μια δημόσια ΕΥΔΑΠ”: Αίτημα Σύγκλησης Έκτακτης Συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ
Με την παρούσα, και σύμφωνα με τις προβλέψεις του Καταστατικού, αιτούμαστε την άμεση σύγκληση έκτακτης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ, με αντικείμενο τις πρόσφατες εξελίξεις που αφορούν την εξαγορά πακέτων μετοχών της ΕΥΔΑΠ από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Διοίκηση που υποτιμά το προσωπικό της δεν μπορεί να σχεδιάσει το μέλλον”
Οι πρόσφατες τοποθετήσεις της Γενικής Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ημερίδα Στελεχών της ΕΥΔΑΠ συνιστούν μια πρωτοφανή θεσμική εκτροπή, που δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη.Η αναφορά της σε «point collectors» για τους εργαζόμενους που προσλήφθηκαν με τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ δεν είναι μια απλή έκφραση. Στην ουσία της σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι αυτοί παρουσιάζονται ως άνθρωποι που προσλήφθηκαν όχι λόγω ουσιαστικών γνώσεων, εμπειρίας ή ικανοτήτων, αλλά αποκλειστικά και μόνο επειδή συγκέντρωσαν τυπικά μόρια μέσα από μια διαδικασία.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Παγκόσμια Ημέρα Νερού 2026”
Η Παγκόσμια Ημέρα Νερού μάς υπενθυμίζει ότι το νερό δεν είναι εμπόρευμα. Είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Κι όμως, σε μια εποχή που ο πλανήτης δοκιμάζεται από πολεμικές συγκρούσεις, κλιματική κρίση και οικονομική αστάθεια, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στερούνται ασφαλές και προσιτό νερό.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: Παγκόσμια Ημέρα Νερού – 22 Μαρτίου
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού, η ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ, επιθυμεί να υπογραμμίσει τη ζωτική σημασία του νερού ως θεμελιώδους αγαθού για τη ζωή, την υγεία και τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών.Το νερό δεν αποτελεί απλώς ένα φυσικό αγαθό, αλλά ένα αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα που οφείλει να είναι προσβάσιμο σε όλους, χωρίς διακρίσεις. Στη σημερινή εποχή, οι προκλήσεις που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή, τη ρύπανση και την άνιση κατανομή των υδάτινων πόρων καθιστούν επιτακτική την ανάγκη για υπεύθυνη διαχείριση και προστασία του.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Η ΕΥΔΑΠ στο Final Four της Euroleague basketball”
Εγκρίθηκε δαπάνη ύψους 300.000 ευρώ για χορηγική συμμετοχή στη διοργάνωση του Final Four της Euroleague Basketball, μιας διοργάνωσης στην οποία συμμετέχουν ομάδες με προϋπολογισμούς δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ και αθλητές που αμείβονται συνολικά με ποσά που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Προηγήθηκε δαπάνη ύψους 150.000 ευρώ για τη συμμετοχή της ΕΥΔΑΠ σε χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις της Περιφέρειας Αττικής.
