ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΥΔΑΠ
Εγγραφή σε Newsletter • Για να μην χάνεις είδηση
Ευχαριστούμε!
Σύλλογος Μηχανικών: “”Συμμετοχή στη 3ωρη στάση εργασίας και την παράσταση διαμαρτυρίας”
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΑΙ Τ.Ε. Ε.ΥΔ.Α.Π.Screenshot
Νέα Έκφραση: “Συμμετοχή στη 3ωρη στάση εργασίας και την παράσταση διαμαρτυρίας”
Καλούμαστε να συμμετέχουμε στην 3ώρη στάση εργασίας, που εξήγγειλε η ΟΜΕ, αύριο Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2026 και να συμμετέχουμε όλοι μας δυναμικά στην παράσταση διαμαρτυρίας στις 13:00, στον χώρο τέλεσης του Διοικητικού Συμβουλίου (Λαοδικείας).
Ένωση Υπαλλήλων & Συλλόγος Εργαζομένων: “Συμμετοχή στην 3ωρη Στάση Εργασίας 13:00 – 16:00”
Τα Δ.Σ. των συλλόγων Ένωσης Υπαλλήλων και Εργαζομένων Ε.ΥΔ.Α.Π, μετά
από έκτακτες συνεδριάσεις τους, ομόφωνα αποφάσισαν την συμμετοχή τους
στην 3ωρη στάση εργασίας την Τετάρτη 28/1 και ώρα 13:00 στο κτίριο
της ΕΥΔΑΠ στη Λαοδικείας, όπου θα διεξαχθεί το Δ.Σ. της Εταιρείας και
επανέρχεται σε αυτό, το θέμα της στελέχωσης της θέσης του Γενικού Διευθυντή
Οικονομικών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας από την ελεύθερη αγορά, στηρίζοντας
την απόφαση της ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ.
Συνεταιρισμός: Αποτελέσματα Εκλογών 21-22/1/26
Στις αρχαιρεσίες του Προμηθευτικού & Καταναλωτικού Συνεταιρισμού
Προσωπικού ΕΥΔΑΠ, που διεξήχθησαν κάτω από πολύ δύσκολες καιρικές
συνθήκες, σε άριστο κλίμα και με μεγάλη συμμετοχή στις 21 & 22 Ιανουαρίου
2026, σύμφωνα με το Νόμο και το Καταστατικό, για την ανάδειξη των μελών του
Δ.Σ και του Εποπτικού Συμβουλίου από τους τρεις (3) συνδυασμούς που
συμμετείχαν, τα αποτελέσματα είναι τα παρακάτω:
ΕΣΚ: “H Σαλαμίνα εκπέμπει SOS”
Η τραγική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη Σαλαμίνα, με τους καταθλιπτικούς αγωγούς να σπάνε ο ένας μετά τον άλλο (πολλές φορές στο ίδιο σημείο), εξακολουθεί να υπάρχει.Από το Μάη που πέρασε και μετά, ειδικά μέσα στο κατακαλόκαιρο και τους καύσωνες, οι εργαζόμενοι των Η/Μ (Σούδα), του Α’ Τομέα αποχέτευσης, ενίοτε και του Ακροκεράμου, έτρεχαν και τρέχουν ακόμα για να επισκευάσουν τις βλάβες που σταματημό δεν έχουν!
Σύλλογος Επιστημονικού Προσωπικού: Προτάσεις σχετικά με την προτεινόμενη αλλαγή του Κανονισμού Υγειονομικής Περίθαλψης
Σε συνέχεια της από 23-12-2025 ανακοίνωσης μας, για την υποβολή προτάσεων παρατηρήσεων σχετικά με την προτεινόμενη αλλαγή του Κανονισμού Υγειονομικής Περίθαλψης από τα μέλη μας, το Προεδρείο συγκέντρωσε τις προτάσεις που κατατέθηκαν και διαμόρφωσε μαζί με τις δικές του προτάσεις, το κείμενο που υποβλήθηκε στην ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ.
ΚΚΕ: Eρώτηση στη Βουλή για την υποστελέχωση και απαξίωση του Εξωτερικού Υδροδοτικού Συστήματος Αττικής
Κοινοβουλευτική ΟμάδαΕΡΩΤΗΣΗΠρος τους Υπουργούς Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Εργασίας & Κοινωνικής ΑσφάλισηςΘέμα: Για την υποστελέχωση και απαξίωση του Εξωτερικού Υδροδοτικού Συστήματος Αττικής, που θέτει σε κίνδυνο εργαζόμενους και λαό και για την στελέχωση των φραγμάτων Ευήνου και Μόρνου
Σύλλογος Προσωπικού: Έκτακτη Γενική Συνέλευση για το Υγειονομικό – Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2026 και ώρα 11:30πμ
Την Δευτέρα 26 Ιανουαρίου και ώρα 11:30μμ στο Αμφιθέατρο του Περισσού
θα διεξαχθεί η 3η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Σωματείου μας, με μοναδικό
θέμα την πρόθεση της διοίκησης να φέρει προς επικύρωση σχέδιο νέου κανονισμού
Υγειονομικής.
EAKE: “Για μας μιλάνε τα έργα μας”
Ήρθε ξανά η ώρα των εκλογών και της επιλογής, για τον Προμηθευτικό και
Καταναλωτικό Συνεταιρισμό μας!! Η συμμετοχή σας είναι καθοριστική και
απαραίτητη γιατί εσείς θα κρίνετε το μέλλον του!! Θα κρίνετε αν θα συνεχιστεί η
ανοδική πορεία των δύο τελευταίων ετών ή θα ξαναπέσει στο τέλμα που είχε περιέλθει
τα προηγούμενα χρόνια!!
Πολιτιστική Δημιουργία – Μαζί για τον πολιτισμό: “Σοβαρότατες οι ευθύνες της Προέδρου για την κατάσταση που έχει περιέλθει το Πολιτιστικό Κέντρο !”
Θεωρούμε αναγκαίο να επαναφέρουμε τη συζήτηση στο πεδίο της θεσμικής ευθύνης, της συλλογικής λειτουργίας και των πραγματικών δεδομένων, μακριά από γενικεύσεις και λογικές που δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα και την αποστολή του Πολιτιστικού μας Κέντρου.Πρώτον, υπενθυμίζουμε ότι η εύρυθμη λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου αποτελεί συλλογική ευθύνη, με ιδιαίτερο όμως θεσμικό βάρος στον ρόλο της Προέδρου του Δ.Σ..
ΕΑΚΕ: “Λευκή ψήφο στις αποφάσεις αλλά πρώτοι στις διασκεδάσεις”
Όταν το ψέμα και η συκοφαντία έχει γίνει συνήθεια και εθισμός, τότε το έχεις αναγάγει σε
επιστήμη.
Αυτό ακριβώς έχουν καταφέρει η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ (Συμμαχίας – ΣΕΚΕΣ).
Καμιά έκπληξη δε μας προκαλεί πλέον όπως και σε κανέναν, η πρόσφατη ανακοίνωσή τους
και απλώς θα επισημάνουμε για πρώτη και τελευταία φορά τα ψεύδη και κάποια
συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτήν, μήπως και επιτέλους καταλάβουν
ΕΣΚ: “Ο Διευθύνων Σύμβουλος, είναι και αυτός στέλεχος της… αγοράς”
Χτες, μας ενημέρωσε η ΟΜΕ ότι κατάφερε να μπλοκάρει προσωρινά το ΔΣ της ΕΥΔΑΠ, να αποφασίσει για την στελέχωση από την ευρύτερη αγορά εργασίας της θέσης του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών.Έχουμε εκφράσει ως ΕΣΚ, και με την χτεσινή μας ανακοίνωση, την αντίθεσή μας στην στελέχωση από την ευρύτερη αγορά εργασίας βάζοντας την δική μας λογική. Εσκεμμένα όμως η πλειοψηφία της ΟΜΕ συνεχίζει το ψέμα και την συκοφαντία απέναντι στην ΕΣΚ.
Συνεταιρισμός: Ανακοίνωση Εφορευτικής Επιτροπής – Υποψηφιότητες – Πρόγραμμα Εκλογών 21-22/1/26
Η Εφορευτική Επιτροπή διεξαγωγής εκλογών για την ανάδειξη
των οργάνων Διοίκησης του
Προμηθευτικού & Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Προσωπικού Ε.ΥΔ.Α.Π.,
που εκλέχτηκε από τα μέλη της Γενικής μας Συνέλευσης
την Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2026,
σας ανακοινώνει ότι κατατέθηκαν εντός της προβλεπόμενης
προθεσμίας,
οι υποψηφιότητες (…3..) συνδυασμών
που κατέρχονται στις αρχαιρεσίες που θα διεξαχθούν
Τετάρτη 21/1/2026 και Πέμπτη 22/1/2026 με το παρακάτω πρόγραμμα
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: “Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και με τη δυναμική συμμετοχή η παράσταση διαμαρτυρίας”
Πραγματοποιήθηκε χθες με μεγάλη επιτυχία και με τη δυναμική συμμετοχή των συναδέλφων μας η παράσταση διαμαρτυρίας που εξήγγειλε η Ομοσπονδία μετά την απόφαση του Δ.Σ. (δεν συμφώνησε και δεν συμμετείχε η ΕΣΚ) στο κτίριο της Λαοδικείας όπου διεξαγόταν το Δ.Σ. της Εταιρείας για να αποφάσιζε την στελέχωση από την ευρύτερη αγορά εργασίας, τη θέση του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
ΕΣΚ: “Είναι μέγιστο ψέμα, για να αποπροσανατολίσει τους εργαζόμενους, ότι η ΕΣΚ διαφώνησε με την πρόταση της ΟΜΕ”
Είναι μέγιστο ψέμα, για να αποπροσανατολίσει τους εργαζόμενους, ότι η ΕΣΚ διαφώνησε με την πρόταση της ΟΜΕ
Σύλλογος Επιστημονικού Προσωπικού: Τετάρτη 14/01/2026 και ώρα 14:15 στο κτίριο της ΕΥΔΑΠ στην Λαοδικείας παράσταση διαμαρτυρίας
Η διοίκηση Στεργίου-Σαχίνη προχωράει στην υλοποίηση του δήθεν πετυχημένου, κατά την κυβέρνηση, «μοντέλου ΔΕΗ» και στην ΕΥΔΑΠ. καλούμε τα μέλη μας σήμερα, Τετάρτη 14/01/2026 και ώρα 14:15 στο κτίριο της ΕΥΔΑΠ στην Λαοδικείας, να συμμετέχουν μαζικά στην παράσταση διαμαρτυρίας που έχει προκηρύξει η ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ της Ε.ΥΔ.Α.Π.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: Παράσταση διαμαρτυρίας Τετάρτη 14/1 και ώρα 14:15 στο κτίριο της Λαοδικείας, όπου θα διεξαχθεί το Δ.Σ. της Εταιρείας
Καταγγέλλουμε την ξαφνική πρόθεση της Διοίκησης να εισάγει στο αυριανό (14/1) Δ.Σ. της Εταιρείας, πρόταση για να στελεχώσει από την ευρύτερη αγορά εργασίας την θέση του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, με αιτιολόγηση – δικαιολογία - τη Στρατηγική, τον Μετασχηματισμό και τις Επιχειρησιακές ανάγκες της Ε.ΥΔ.Α.Π. - Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας όλους τους εργαζόμενους αύριο Τετάρτη 14/1 και ώρα 14:15 στο κτίριο της ΕΥΔΑΠ στη Λαοδικείας, όπου θα διεξαχθεί το Δ.Σ. της Εταιρείας.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Εξωτερικός Γενικός Διευθυντής στην ΕΥΔΑΠ: ποιο σχέδιο υπηρετείται;”
Η τοποθέτηση ιδιώτη στη θέση του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ως τεχνικό ζήτημα στελέχωσης. Εντάσσεται σε έναν σχεδιασμό που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό. Υπενθυμίζουμε ότι ήδη από την περσινή απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου τέθηκε το πλαίσιο για στελέχωση ανώτατων θέσεων και από την εξωτερική αγορά, ανοίγοντας τον δρόμο για τη σημερινή εξέλιξη. Η ευθύνη, λοιπόν, δεν βαραίνει μόνο τη σημερινή διοίκηση που υλοποιεί αυτή την κατεύθυνση, αλλά και όσους γνώριζαν και επέλεξαν να σιωπήσουν όταν το έδαφος προετοιμαζόταν. - Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας
την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2026,
στις 14:30,
στο κτίριο της Λαοδικείας.
Νέα Έκφραση: “Συμμετοχή στη διαμαρτυρία”
Καλούμαστε όλοι να δώσουμε δυναμικό παρόν. Η μαζική παρουσία μας στον χώρο συνεδρίασης του Δ.Σ. είναι το πιο δυνατό μήνυμα: -
ΟΧΙ στις εξωτερικές προσλήψεις για ανώτερες θέσεις! - ΝΑΙ στην αξιοκρατική ανάπτυξη του δικού μας δυναμικού!
Ένωση Υπαλλήλων & Συλλόγος Εργαζομένων: “Συμμετοχή στην αυριανή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ε.ΥΔ.Α.Π “
Τα Δ.Σ. των συλλόγων Ένωσης Υπαλλήλων και Εργαζομένων Ε.ΥΔ.Α.Π, ομόφωνα
αποφάσισαν την συμμετοχή τους στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας αύριο Τετάρτη
14/1/26 και ώρα 14:15 στο κτίριο της Λαοδικείας όπου θα διεξαχθεί το Διοικητικό
Συμβούλιο της Εταιρείας και αιφνιδίως εισέρχεται σε αυτό το θέμα της στελέχωσης της
θέσης του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας από τον Ιδιωτικό
Τομέα, στηρίζοντας την απόφαση της ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ.
Συνεταιρισμός: Ανακοίνωση Εφορευτικής Επιτροπής για τις αρχαιρεσίες στις 21-22/1/2026
Στην Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Προμηθευτικού και Καταναλωτικού
Συνεταιρισμού που διεξήχθη την Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2026 με τη μεγαλύτερη
συμμετοχή μελών των τελευταίων ετών, εγκρίθηκαν με απόλυτη πλειοψηφία ο
Οικονομικός απολογισμός με 96 ΝΑΙ, 11 ΟΧΙ και 6 ΛΕΥΚΑ και ο Διοικητικός απολογισμός
με 96 ΝΑΙ, 15 ΟΧΙ και 2 ΛΕΥΚΑ.
Πολιτιστική Δημιουργία – Μαζί για τον πολιτισμό: “Προσπάθεια της πλειοψηφίας να αντιμετωπίζει και να λειτουργεί το Πολιτιστικό με όρους συνδικαλιστικού μηχανισμού”
Η αρχή του 2026 μας βρίσκει στη θέση που μας εμπιστευθήκατε: με 4 εκλεγμένα μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού Κέντρου ΕΥΔΑΠ. Από την πρώτη στιγμή, σταθήκαμε απέναντι σε πρακτικές που υπονομεύουν τη διαφάνεια, τη συλλογικότητα και τη δημοκρατική λειτουργία του Συλλόγου.
Σύλλογος Εργολαβικών Υπαλλήλων ΕΥΔΑΠ: Επιστολή στη Διοίκηση για τη Νέα Σύμβαση Εργασίας για το εργολαβικό προσωπικό της ΓΔΠ
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα θέματα που έχουν προκύψει λόγω της νέας σύμβασης εργασίας για το εργολαβικό προσωπικό της Γενικής Διεύθυνσης Πελατών:
ΣΥΜΜΑΧΙΑ: “Η αλήθεια για την απόφαση της ΡΑΑΕΥ – και οι βαρύτατες ευθύνες Διοίκησης και ΟΜΕ ΕΥΔΑΠ”
Η απόφαση της ΡΑΑΕΥ για την τιμολόγηση των υπηρεσιών ύδατος της ΕΥΔΑΠ δεν αποτελεί ένα διαδικαστικό ζήτημα για την αύξηση του τιμολογίου, αντίθετα χαράσσει μία νέα στρατηγική διαχείρισης εργασιακών ζητημάτων στην οποία η ευθύνη για περικοπές και μειώσεις παροχών μετατίθεται σε μία ανεξάρτητη αρχή και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αναλαμβάνουν στην συνέχεια να εξασφαλίσουν ότι η κοινωνία θα κατακρίνει τα «προνομιούχα ρετιρέ», ώστε να μην ανοίξει ρουθούνι.
ΟΜ.Ε. ΕΥΔΑΠ: Δελτίο Τύπου για δημοσιεύματα σχετικά με απόφαση ΡΑΑΕΥ και Συμβόλαιο Υγείας
Με αφορμή δημοσιεύματα και φημολογία που αναπτύχθηκε τις τελευταίες ημέρες σχετικά με απόφαση της ΡΑΑΕΥ για μη αναγνώριση παροχών που δεν σχετίζονται με την μετακύλιση του κόστους προς τον καταναλωτή, δυστυχώς κάποιοι έβγαλαν αβίαστα το συμπέρασμα ότι θα καταργηθούν οι διατακτικές σίτισης που λαμβάνουμε νομίμως και ανελλιπώς ως εργαζόμενοι!
